Elisa2 schreef:Valt me vaak op dat activisten (op allerlei gebieden) zelf helemaal niet werken...
beroepsactivisten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Die hun handje ophouden zeker...? ik kan daar echt geen respect voor opbrengen, ga werken met je donder denk ik dan.
Ninx schreef:Als je daar bent geweest weet je dat het er bloedheet is. Echt niet te doen, ook niet in de schaduw.
Mensen trainen daar niet overdag.
Kappen met die onzin! Hiep hiep hoera voor deze activisten!
Elisa2 schreef:Die hun handje ophouden zeker...? ik kan daar echt geen respect voor opbrengen, ga werken met je donder denk ik dan.
elnienjo schreef:Ninx schreef:Als je daar bent geweest weet je dat het er bloedheet is. Echt niet te doen, ook niet in de schaduw.
Mensen trainen daar niet overdag.
Kappen met die onzin! Hiep hiep hoera voor deze activisten!
Wat een onzin. Je weer dat in Amerika paarden ook op ranches aan 't werk zijn? Dan is een paar rondjes rondhobbelen een relaxte werkdag.
Loretta schreef:Elisa2 schreef:Valt me vaak op dat activisten (op allerlei gebieden) zelf helemaal niet werken...
beroepsactivisten.
Dee_Es schreef:Ik vind dit ook echt niet meer van deze tijd hoor. Als je wil paardrijden ga je maar lekker naar de manege waar je ook zelf je pony leert verzorgen ipv zo'n pony te gebruiken als een soort ding.
Lekker de mogelijkheid geven om rondjes te rijden met karts/quads of een draaimolen, levende dieren horen hier niet voor gebruikt te worden.
petraaken schreef:Met dit soort acties proberen ze donaties binnen te halen voor hun organisatie en de meesten werken inderdaad niet over dag in een gewone baan.
Dat de kinderen geen cap op hebben vind ik wel zorgelijker dan de zogenaamde mishandeling van deze pony's.
elnienjo schreef:Je weer dat in Amerika paarden ook op ranches aan 't werk zijn? Dan is een paar rondjes rondhobbelen een relaxte werkdag.
Sunnda schreef:Ik snap echt niet wat 'is niet van deze tijd' voor argument is.
Wie bepaalt dat? Een paar activisten?
Paardjes worden goed verzorgd, genoeg rust, eten en drinken. Ik zie echt geen probleem.
En rijden alleen in de avonduren en vroege ochtend in hele warme landen is echt onzin.
Misschien als je voor de hobby een paard hebt, maar beroepsmatig zat ik er met 40° ook gewoon op.
BaileyMix schreef:Toevallig weer, exact het stelletje conservatieven dat veehouderijen en notoire diermishandelaars een hand boven het hoofd houdt komt ook hier weer op voor de foute kant. Jullie zijn geen dierliefhebbers, klaar. Walgelijk. En mensen die opkomen voor zwakkeren constant uitmaken voor de ergste dingen. Echt te simpel voor woorden.
vilheide schreef:Ik denk dat er in de VS genoeg ergere dingen met dieren gebeuren dan dit. Denk aan soring bij de TWH, het extreem fokken met rashonden en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen. Wellicht kunnen de activisten zich daar drukker om gaan maken.
Ninx schreef:vilheide schreef:Ik denk dat er in de VS genoeg ergere dingen met dieren gebeuren dan dit. Denk aan soring bij de TWH, het extreem fokken met rashonden en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen. Wellicht kunnen de activisten zich daar drukker om gaan maken.
Daar maken ze zich ook druk om.... gelukkig hoeft 'druk maken' niet gebonden te zijn aan 1 onderwerp :-D
Amber_anne schreef:Sunnda schreef:Ik snap echt niet wat 'is niet van deze tijd' voor argument is.
Wie bepaalt dat? Een paar activisten?
Paardjes worden goed verzorgd, genoeg rust, eten en drinken. Ik zie echt geen probleem.
En rijden alleen in de avonduren en vroege ochtend in hele warme landen is echt onzin.
Misschien als je voor de hobby een paard hebt, maar beroepsmatig zat ik er met 40° ook gewoon op.
Maatschappijen groeien en veranderen keer op keer. Daarbij veranderen ook onze gedachtes en komen we er achter dan dingen die we vroeger deden niet goed waren. Als je nooit verandert kom je ook niet verder.
We zijn ondertussen op een punt gekomen dat we weten dat in de hitte rondhobbelen met stuiterende kinderen op je rug. Of vastgebonden staan in een draaimolen niet meer bevorderlijk is voor het dier. Net als dat de hele dag op stal niet goed is voor het dier.
Dat jij met 40 graden erop zit maakt het nog niet goed. Wie weet gebeurt dat over 10 jaar ook niet meer.
DuoPenotti schreef:En hier zo'n conservatieve die veehouderijen en notoire diermishandelaars een hand boven het hoofd houd, vind deze geestdodende rondjes dezelfde kant op met hotsen knotsende kinderen ook niet van deze tijd.... en nu?
Help nu weet ik niet meer of ik een dierenactivist of een dierenmishandelaar. ben....
Bokt help me!!