Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Stal heeft geen adres op het antwoord "doe maar printscreen van luchtfoto met een cirkel waar het is" haak je snel af. Jongens, wat dacht je van een kadastraal nummer? Dan niet hoor..
En welk blik trekken ze open om dit actief te gaan controleren? Ze hebben nu al nergens tijd voor.
pillow schreef:Er zijn bij mijn weten geen besmettelijke ziektes bij paarden die aanleiding kunnen zijn tot ruiming. Dat gaat echt niet gebeuren, paarden zitten ook niet met duizenden in een hok. Renee je kunt wel star zeggen dat je niet registreerd, maar het is verplicht, dus je hebt weinig te kiezen.
Moska schreef:Kun je als particulier eigenlijk ook controleren of je paard goed geregistreerd staat? Ik geef altijd braaf mijn paspoort af op stal, maar bij met name de voorgangers van mijn huidige stal, heb ik zo mijn twijfels of het altijd wel goed gegaan is
MarjanB schreef:Vraag me vooral af wat is de documentatie verplichting? Daar had ik dan nog niet van gehoord?
pillow schreef:[***] schreef:Stal heeft geen adres op het antwoord "doe maar printscreen van luchtfoto met een cirkel waar het is" haak je snel af. Jongens, wat dacht je van een kadastraal nummer? Dan niet hoor..
En welk blik trekken ze open om dit actief te gaan controleren? Ze hebben nu al nergens tijd voor.
Dit begrijp ik niet. Wat bedoel jij nou te zeggen.