vossebier schreef:
Naar mijn mening is die vrouw ook niet helemaal 100%, ik bedoel hoe kan je nou weten of je pony van 'prut' houd?
Omdat de paardjes kunnen kiezen tussen droog land en prut en dus zelf in de prut gaan staan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
desiree13 schreef:ik heb dat hele artikel ook gelezen maar als je pony's er slecht aan toe zijn dan valt je dat toch egt wel op denk ik
Ze zeggen dat de beesten er niet ondervoed en verwaarloosd uitzagen en toch moeten ze mee omdat ze in de modder staan. Als ze zelf kunnen kiezen en ze gaan erin staan kun je niet veel meer willen. Dan mag ik wel oppassen. Mijn paard staat ook in een wei waar modderplekjes zijn en als het hard regent gaat hij buiten staan ipv in de schuilstal waar hij zo in kan lopen. HELP dalijk halen ze hem ook weg
(lees; ze stonden lekker in de zon half bruin te bakken tijdens hun middagdutje
).IlsjePilsje schreef:Wat een verhaal zeg.
10 jaar geleden heb ik de DB ook op mijn dak gehad. Mijn paard was volgens omwonenden ook zielig. Het land waar hij op stond was te nat en te modderig. Hij was dus zielig.
Ja heel zielig hij had toen verdomme meer ruimte dan onze paarden op de boerderij met zijn allen bij elkaar, een stuk of 4 weilanden waar hij heerlijk kon struinen en hij had "vriendschap"gesloten met een koe.
De DB heeft toen gezegd dat ik gelijk mijn paard weg moest halen. Wel vertelden ze dat dit een betere oplossing was omdat "gewone" mensen toch alles maar zielig vinden en hij midden in een woonwijk stond, waar dus heel veel "gewone" mensen hem zagen.
Bij dit verhaal gaan mijn haren weer overeind staan. Als ik lees dat de DA het ook een vreemde zaak vindt (is de DB eigenlijk niet verplicht er een DA bij te halen????) en dat de paardjes wel goed verzorgt zouden worden....aaarrggghhh dan heb ik zo'n medelijden met die vrouw.
Ik hoop dat er snel een rectificatie met heel veel excuses van de DB zal volgen...
!
ingeo"]
[quote="IlsjePilsje schreef:De DB heeft toen gezegd dat ik gelijk mijn paard weg moest halen. Wel vertelden ze dat dit een betere oplossing was omdat "gewone" mensen toch alles maar zielig vinden en hij midden in een woonwijk stond, waar dus heel veel "gewone" mensen hem zagen.
!