Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
akishino schreef:CoonArt schreef:Maar muildieren kunnen toch helemaal geen veulens krijgen ? Dus hoe komt mamma aan een muildier?
Mams is gewoon een paard en papa waarschijnlijk een ezel. Of het veulen (muildier waarschijnlijk) vruchtbaar is dat weet ik dan weer niet.
Marigold schreef:Lekker oordelen zo. Ten eerste is het geen pony maar een trekpaard uit Brabant. Ten tweede had niemand een idee dat ze drachtig kon zijn. En op een drachtige merrie kun je prima doorrijden zeker tot een maand voor het werpen. Een ezel lijkt me sterk want het is best een groot paard. Maar nu ik de laatste foto's zie heeft het er wel veel van weg.Haha en dan is het veulen ook nog eens van een ezeltje.
Uit het buitenland dus waarschijnlijk, die pony.
En dat pony moest gaan bokken om duidelijk te maken dat ze even niet meer kon werken..
Jammer van dat andere veulen, gelukkig heeft de merrie alsnog wel een levend veulen (al is het dan een muildiertje)
pillow schreef:Marigold schreef:Lekker oordelen zo. Ten eerste is het geen pony maar een trekpaard uit Brabant. Ten tweede had niemand een idee dat ze drachtig kon zijn. En op een drachtige merrie kun je prima doorrijden zeker tot een maand voor het werpen. Een ezel lijkt me sterk want het is best een groot paard. Dit veulen is niet in verhouding omdat het klein is, daarom lijken dat hoofd en die oren zo groot.Haha en dan is het veulen ook nog eens van een ezeltje.
En dat pony moest gaan bokken om duidelijk te maken dat ze even niet meer kon werken..
Jammer van dat andere veulen, gelukkig heeft de merrie alsnog wel een levend veulen (al is het dan een muildiertje)
pillow schreef:Marigold schreef:Lekker oordelen zo. Ten eerste is het geen pony maar een trekpaard uit Brabant. Ten tweede had niemand een idee dat ze drachtig kon zijn. En op een drachtige merrie kun je prima doorrijden zeker tot een maand voor het werpen. Een ezel lijkt me sterk want het is best een groot paard. Dit veulen is niet in verhouding omdat het klein is, daarom lijken dat hoofd en die oren zo groot.Haha en dan is het veulen ook nog eens van een ezeltje.
herr_balou schreef:Muilezel, -dier en ezel(ruin) schijnen uitstekende kuddebeschermers te zijn. Dus als je in wolvengebied woont zijn het sowieso nuttige dieren.
assie schreef:Bij een tweeling zie je vaak dat ze wat zwakker zijn en met die sterk wisselende temperaturen van nu snap ik wel dat je ze zo goed mogelijk wilt ondersteunen. Een veulen dat door en door koud is, is ook geen pretje
Kabayo schreef:herr_balou schreef:Muilezel, -dier en ezel(ruin) schijnen uitstekende kuddebeschermers te zijn. Dus als je in wolvengebied woont zijn het sowieso nuttige dieren.
Is al enige tijd achterhaald. Dieren waar ezels of ezelkruizingen bij in staan worden alsnog aangevallen en gedood... helaas
Een deken snap ik ook niet. Maar dat is tegenwoordig een hype heb ik het idee...
Kabayo schreef:herr_balou schreef:Muilezel, -dier en ezel(ruin) schijnen uitstekende kuddebeschermers te zijn. Dus als je in wolvengebied woont zijn het sowieso nuttige dieren.
Is al enige tijd achterhaald. Dieren waar ezels of ezelkruizingen bij in staan worden alsnog aangevallen en gedood... helaas
Een deken snap ik ook niet. Maar dat is tegenwoordig een hype heb ik het idee...