Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:Hier komt er geen Rhino (én geen corona spuit) in.
Splinter schreef:Bij ons op stal was het een paar jaar geleden nog verplicht, maar ze hebben het afgeschaft. Er waren wel een paar paarden die echt fikse bijwerkingen hadden.
_Mir schreef:Splinter schreef:Bij ons op stal was het een paar jaar geleden nog verplicht, maar ze hebben het afgeschaft. Er waren wel een paar paarden die echt fikse bijwerkingen hadden.
Kun je wat meer vertellen over de bijwerkingen?
Ik ben wel benieuwd.. mij werd vroeger altijd verteld dat je de dag erna rustig aan moest doen met je paard, meer niet.
Ayasha schreef:als het regionaal hier ook verplicht word stop ik met wedstrijden. Rhino vaccin komt er hier niet in. Ze worden gevaccineerd tegen influenza maar niet ingespoten met iets waar ze hondsberoerd van zijn en waar ze niks aan hebben.
Janine1990 schreef:Voor iedereen die hier nu angstig wordt... Onze paarden (9 stuks) worden jaarlijks geënt tegen Rhino en zijn er nog nooit beroerd van geweest, reageren net zoals ze op influenza doen. Ff een dag of twee rustig aan en klaar.
Het is niet bij elk paard dikke malaise gelukkig.
Janine1990 schreef:Voor iedereen die hier nu angstig wordt... Onze paarden (9 stuks) worden jaarlijks geënt tegen Rhino en zijn er nog nooit beroerd van geweest, reageren net zoals ze op influenza doen. Ff een dag of twee rustig aan en klaar.
ElCid schreef:_Mir schreef:Vreselijk dat ook de dieren klant moeten zijn van de farmaceutische industrie
It's all about the money.............![]()