Verbod op verkoop van paarden naar Rusland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:08

Lalahorse schreef:
Ik zie de olossing dat oekraiene gewoon een onderdeel van rusland word
Als ze dit gelijk gedaan hadden als poetin dit had aangekondigd
Dan zaten ze niet in oorlog . De oplossing licht heel simpel . Sansies maken het alleen maar erger in mijn ogen . Hoe meer sangsies hoe meer poetin getriccert word om verder te gaan . Paarden kunnen hier niest aan doen oekaienes kunnen hier niets aan doen . De russen die nooit achter poetin gestaan hebben kunnen hier niets aan doen
Van mij mogen rusland en oekraiene gewoon mee doen met het song frstival.
.zoals ieder land dat mag geld ook over voetbal . Ik volg geen nieuws
Gewoon omdat het me niet aantrekt om er naar te kijken . Er is al genoeg elende in de wereld . Als er iets gebeuet dan komt het gelijk in het nieuws . Als er iets leuks is in de wereld dan komt dit bijna niet meer op tv omdat het alleen maar om de elende gaat
Mijn mening kan anders opgevat worden door bokkers . Dat weet ik . Maar waarom overal een verbod op gooien . Terwijl ander landen die in oorlog gingen geen sangies kregen

Ik zie Fay in je onderschift staan.
Is dat je eigen paard? Of een verzorgpaard?
Als ze van jou is, dan geef je haar ook niet aan iemand die haar gewoon maar wil hebben denk ik?
Omdat ze vinden dat het hun recht is?
Je kan geen dingen maar gewoon opeisen omdat je wil dat het van jou is.
Dat heet onder andere diefstal

Lalahorse

Re: Verbod op verkoop van paarden naar Rusland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:11

Ik gaf alleen men mening
Fay is men hamster
.ik geef geen namen van me zelf en die van men paarden prijs op bokt. Ik blijf voedig anoniem

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:12

Lalahorse schreef:
Ik gaf alleen men mening
Fay is men hamster
.ik geef geen namen van me zelf en die van men paarden prijs op bokt. Ik blijf voedig anoniem

Dat mag maar jij zou dus alles gelijk afgeven om ruzie te voorkomen?

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:14

Ben benieuwd of de orlov en andere Russische paarden nu ook duurder gaan worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:14

Lalahorse schreef:
Ik gaf alleen men mening
Fay is men hamster

Stel je mijn bericht dan voor met je hamster.
Zou je haar gewoon maar weggeven omdat iemand dat eist?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:15

Ja hoor, Oekraïne moet gewoon maar even onderdeel worden van Rusland, omdat Poetin dat graag zo ziet. Heel gek dat de Oekraïners niet hebben meegewerkt. Zou ze een oorlog hebben bespaard. 8)7

betadine

Re: Verbod op verkoop van paarden naar Rusland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:30

Dus verkoop je je paard gewoon aan een chinees die deze vervolgens aan een rus verkoopt.
Zo loopt het nu. China en US varen er wel bij.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:40

Je geeft aan geen nieuws te volgen lalahorse. Daar is niets mis mee, ik ken meerdere mensen die geen nieuws volgen om uiteenlopende redenen. Je weet dus niet van de hoed en de rand, ook niets mis mee, maar een mening heb je wel en daar is in mijn ogen wél iets mis mee.

Als je op een forum als dit mee wilt praten en serieus genomen wilt worden dan zal je toch goed beslagen ten ijs moeten komen. Nu zeg je geen nieuws te volgen, maar gooit er wel allemaal onzin in. Het lijkt mij dat je toch graag serieus genomen wilt worden?

Ik weet bijvoorbeeld niets van hamsters. Ken ze alleen van de AH reclame, maar ik geloof niet dat deze hamsters representatief zijn voor dé hamster. Ik ga geen mening verkondigen of vertellen hoe mensen met hun hamster moeten omgaan. Ik lees mee en als ik iets niet begrijp dan vraag ik dat. De meeste bokkers willen mij dat dan met alle liefde uitleggen. Ik voel me dan serieus genomen en dat vind ik fijn. Dat zou jij toch ook moeten willen?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 15:44

Lalahorse schreef:
Ik zie de olossing dat oekraiene gewoon een onderdeel van rusland word
Als ze dit gelijk gedaan hadden als poetin dit had aangekondigd
Dan zaten ze niet in oorlog . De oplossing licht heel simpel . Sansies maken het alleen maar erger in mijn ogen . Hoe meer sangsies hoe meer poetin getriccert word om verder te gaan . Paarden kunnen hier niest aan doen oekaienes kunnen hier niets aan doen . De russen die nooit achter poetin gestaan hebben kunnen hier niets aan doen
Van mij mogen rusland en oekraiene gewoon mee doen met het song frstival.
.zoals ieder land dat mag geld ook over voetbal . Ik volg geen nieuws
Gewoon omdat het me niet aantrekt om er naar te kijken . Er is al genoeg elende in de wereld . Als er iets gebeuet dan komt het gelijk in het nieuws . Als er iets leuks is in de wereld dan komt dit bijna niet meer op tv omdat het alleen maar om de elende gaat
Mijn mening kan anders opgevat worden door bokkers . Dat weet ik . Maar waarom overal een verbod op gooien . Terwijl ander landen die in oorlog gingen geen sangies kregen

Euhm, andere landen die in oorlog gingen kregen in het verleden toch ook Sancties? En Ukraïne wil geen onderdeel zijn van Rusland, dus waarom zouden ze dan maar moeten toegeven? Dat is de reden dat ze vechten, omdat ze het niet willen. En natuurlijk kunnen de mensen die niet achter Putin staan hier niets aan doen, maar net zoals Ukraïne niet. En ook Ukraïne heeft hier niet om gevraagd