Sizzle schreef:Geniaal![]()
Ik weet alleen niet of ik er blij van wordt om te weten dat ik gewoon alweer zo oud ben![]()
Ik had hetzelfde idee..........au
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly

Lynn_Nikita schreef:Oscar schreef:Mooie tijd was dat
We hadden ook nog het verhaal van de rijlaarzen die veel te strak zaten waardoor de eigenaar er noodgedwongen mee naar bed moest
Dat was toch paar jaar later of niet? Kan ik mij ook nog herinneren
Apple schreef:@DuoPenotti: En dan mijzelf na 20 jaar nog even verraden zeker![]()
![]()
Even serieus, volgens mij is nooit duidelijk geworden wie er indertijd achter Pokemon zat. Er zijn meerdere topics geweest en Pokemon heeft best nog wel enige tijd op Bokt gepost.
Oscar schreef:Mooie tijd was dat
We hadden ook nog het verhaal van de rijlaarzen die veel te strak zaten waardoor de eigenaar er noodgedwongen mee naar bed moest
En ik voel mij ook oud nu
Liesje89 schreef:Hahahahaha heerlijk! Was dat niet gewoon de voorbode van alle 1 april grappenFarbenfröh staat nog vers op mijn netvlies
Het hele groentesoep gebeuren heb ik wel meegekregen maar ik gok met een ander accountIk hoop niet dat ik nu een ban krijg
trauma door opgelopen. Wat ben ik daar ingetrapt toen 
Liesje89 schreef:Hahahahaha heerlijk! Was dat niet gewoon de voorbode van alle 1 april grappenFarbenfröh staat nog vers op mijn netvlies
Het hele groentesoep gebeuren heb ik wel meegekregen maar ik gok met een ander accountIk hoop niet dat ik nu een ban krijg