Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
othelloster schreef:Suzanne!
We kennen ons ondertussen al heel wat jaartjes. wat heb ik altijd veel bewondering voor je gehad en nog steeds!
Je bent echt voor mij het voorbeeld in het leven, na alles wat je hebt meegemaakt toch met zo een positieve kijk in het leven staan en altijd maar doorgaan!
Je bent een topper lieverd en weet dat je het geweldig doet.
We hebben misschien een heel deel minder contact maar weet dat ik je nooit ben vergeten en heel vaak aan je denk!
Je bent een topper.
Bravura schreef:Wat een verhaal zeg.... Dapper hoe je er in steekt en fijn dat je alles op jouw manier kunt opbouwen. Geweldig dat je nog rijdt! Bizar en te gek voor woorden dat "vrienden" die je al -tig jaar hebt vaak uit zicht verdwijnen als je wat gaat mankeren. Die ervaring heb ik helaas ook. Welkom op het forum SuusMissT en mocht je een keer ergens heen willen voor de gezelligheid laat het gewoon even weten
Rangeela schreef:Wat een weg om te bewandelen en nu verder op een been. Wel bijzonder dat het ook een verlossing is van het been waar je dus al die jaren problemen en pijn van had. Goed bezig met de oplossing van het opstappen. Lastig dat afstappen nog wat lastig gaat. Kan me voorstellen dat het afhankelijk zijn van je ouders in het dagelijks leven en je hobby ook lastig kan zijn. Maar fijn dat Ze er zijn natuurlijk. Ik schrik er wel van dat je je vrienden kwijt bent. Ze hebben je toch niet laten zitten terwijl je hier doorheen moest zien te komen? Gelukkig heb je een goede band met je ouders maar mijn onderkaak valt op de grond. Ik woon zelf in Groningen. Als je in de buurt woont zou ik graag eens samen op pad gaan met onze paarden! Hoop dat je hier veel nieuwe vrienden vind die er wel door dik en dun zijn! Gelukkig heb je meiden ook nog en je hondje. Veel bewondering voor je verhaal.
N4N4 schreef:Wat een bijzonder verhaal en wat heb jij veel meegemaakt.
En dan zo positief zijn , respect hoor
Prachtig hoe je schrijft over je 2 paarden en hoe ze jou aanvoelen .
Ik wens je veel plezier op bokt en van harte welkom
YvonneV schreef:Welkom op bokt.
Toevallig heb ik laatst een tijdje met deze man zitten praten. https://steenwijkercourant.nl/sport/In- ... 90398.html
Wat mij opviel is dat die man zo blij is dat hij zijn been kwijt is.
Bellatrix schreef:Dat waren blijkbaar geen echte vrienden.
Ik ben heel blij dat hier van alles aangeboden wordt, Bokt staat zeker garant voor vriendschappen!
pien_2010 schreef:Welkom Suus op Bokt. Je lijkt me een fijn mens. Wil je ooit naar de Haute-Vienne (Zuid Frankrijk) met je ouders of met vrienden, dan ben je welkom bij ons voor een paar dagen vakantie. Moet je wel trap op kunnen, maar dat komt vast goed.
Waardeloos dat je vrienden je zo hebben laten zakken. Dat verdien je zeker niet!
Wellicht tot ziens.
singa schreef:Wat een mooi interview! Ik was al onder de indruk van je persoonlijkheid in je voorstel-topic, maar hoe meer reacties ik van je lees, hoe meer je me raakt op een positieve manier. Je verhaal inspireert me, het laat me stilstaan bij mezelf en de dingen die ik belangrijk vind, maar waarvan ik te weinig besef dat niet alles vanzelfsprekend is. Bedankt daarvoor
De foto met Miss T kort na he operatie spreekt boekdelen!
SuusMissT schreef:pien_2010 schreef:Welkom Suus op Bokt. Je lijkt me een fijn mens. Wil je ooit naar de Haute-Vienne (Zuid Frankrijk) met je ouders of met vrienden, dan ben je welkom bij ons voor een paar dagen vakantie. Moet je wel trap op kunnen, maar dat komt vast goed.
Waardeloos dat je vrienden je zo hebben laten zakken. Dat verdien je zeker niet!
Wellicht tot ziens.
Dankje wel wat liefOh dat lijkt mij super leuk en lief dat wil ik zeker doen. Wat een lief aanbod! Ik ga flink oefenen met trap lopen zodat ik goed de trap op en af kom
![]()
Dankje wel voor het aanbod daar wil ik heel graag gebruik van maken
SuusMissT schreef:YvonneV schreef:Welkom op bokt.
Toevallig heb ik laatst een tijdje met deze man zitten praten. https://steenwijkercourant.nl/sport/In- ... 90398.html
Wat mij opviel is dat die man zo blij is dat hij zijn been kwijt is.
Dankje wel!
Ik heb net het stukje gelezen van wat je stuurde dankje wel. Hij is net zo blij dar hij zijn been kwijt is als dat ik dat ben denk ik