Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Dit is wel heel triest ja..alsof een hengst gedwongen moet worden om te mastuberen...en ze hebben kennelijk geen flauw benul hoe een merrie een hengst kan verwonden.
(waarschuwing, filmpje kan als schokkend worden ervaren)
https://www.reddit.com/r/natureismetal/ ... _the_head/
Hier gaat natuurlijk ook van alles mis, en die mensen gaan er ontzettend stom mee om..maar even als voorbeeld. Dan heeft D"Avie geluk denk ik...
IreneK schreef:De mens acht zichzelf het hoogste wezen, ver boven de beesten/dieren. PETA is heel extreem met dierethiek bezig, en dat is eigenlijk best wel interessant in het licht van hoe we naar dieren kijken. Ik denk dat een hoop bokkers de serie the Handmaid's tale hebben gekeken. Daar vinden we het toch ook niet normaal, dat er bepaalde mensen worden gedwongen om tegen de wil te zorgen voor nageslacht. En waarom dan wel bij dieren?
Ik vind het persoonlijk een hele interessante denkwijze. Leuk om over te filosoferen.
Vjestagirl schreef:Ik kan me daar nog eventueel iets bij voorstellen bij een merrie, maar een hengst die niet wil springen ga je daar echt niet toe kunnen dwingen.
IreneK schreef:De mens acht zichzelf het hoogste wezen, ver boven de beesten/dieren. PETA is heel extreem met dierethiek bezig, en dat is eigenlijk best wel interessant in het licht van hoe we naar dieren kijken. Ik denk dat een hoop bokkers de serie the Handmaid's tale hebben gekeken. Daar vinden we het toch ook niet normaal, dat er bepaalde mensen worden gedwongen om tegen de wil te zorgen voor nageslacht. En waarom dan wel bij dieren?
Ik vind het persoonlijk een hele interessante denkwijze. Leuk om over te filosoferen.
Snadrem schreef:Vjestagirl schreef:Ik kan me daar nog eventueel iets bij voorstellen bij een merrie, maar een hengst die niet wil springen ga je daar echt niet toe kunnen dwingen.
In ieder geval zit die merrie niet voor 18 jaar gebonden aan schooltijden en bouwvakvakanties en hoeft ze niet iedere zaterdag naar een druk pannenkoekenhuis met het veulen. Ook hoeft ze niet op het schoolplein uit te leggen aan de andere single merries dat ze eerlijk gezegd geen idee heeft wie de vader is van Destiny Unchained Blossommeadow Supernova Stardusttwilightinterface.
KootMiraDrum schreef:Toch is het uit oogpunt van natuur en natuurlijk gedrag triest dat we een sprong op de bok "normaal" vinden. En ook best dom van de hitsige hengst die zijn ding dan maar in een koker propt, zonder enige romantiek..........
Snadrem schreef:Vjestagirl schreef:Ik kan me daar nog eventueel iets bij voorstellen bij een merrie, maar een hengst die niet wil springen ga je daar echt niet toe kunnen dwingen.
In ieder geval zit die merrie niet voor 18 jaar gebonden aan schooltijden en bouwvakvakanties en hoeft ze niet iedere zaterdag naar een druk pannenkoekenhuis met het veulen. Ook hoeft ze niet op het schoolplein uit te leggen aan de andere single merries dat ze eerlijk gezegd geen idee heeft wie de vader is van Destiny Unchained Blossommeadow Supernova Stardusttwilightinterface.

purny schreef:KootMiraDrum schreef:Toch is het uit oogpunt van natuur en natuurlijk gedrag triest dat we een sprong op de bok "normaal" vinden. En ook best dom van de hitsige hengst die zijn ding dan maar in een koker propt, zonder enige romantiek..........
Hetzelfde als er elk jaar een veulen instoppen.. ook heel normaal
Elisa2 schreef:IreneK schreef:De mens acht zichzelf het hoogste wezen, ver boven de beesten/dieren. PETA is heel extreem met dierethiek bezig, en dat is eigenlijk best wel interessant in het licht van hoe we naar dieren kijken. Ik denk dat een hoop bokkers de serie the Handmaid's tale hebben gekeken. Daar vinden we het toch ook niet normaal, dat er bepaalde mensen worden gedwongen om tegen de wil te zorgen voor nageslacht. En waarom dan wel bij dieren?
Tja ik vind dat je wel een punt hebt, in de natuur maakt de hengst de merrie meer het hof en komt de paring meer vanuit het spel. Bij dekkingen aan de hand werden/ worden merries toch wel gewoon verkracht ook. Anders zouden die kluisters ook niet nodig zijn geweest. Wat dat betreft is KI voor zowel de hengst als merrie misschien wel een uitkomst.