Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Je gaat als pensionklant toch niet de stalhouder aanduiden als houder lijkt me
Citaat:De wet onderscheidt bezit van houderschap. Een bezitter houdt een goed voor zichzelf, terwijl een houder een goed voor een ander houdt. Onverminderd de feitelijke beschikking die een houder heeft over een goed weet die houder dat hij niet de bezitter of eigenaar is.

Kiwiaa schreef:Een register bijhouden, in excel, op je persoonlijke pc, offline, om ziekten te localiseren? Hoe zien ze dat praktisch dan? Overal excels gaan opvragen?Lijkt me niet te doen zo, of mis ik nu iets...
Merlen, bij mij stond er wel effectief mijn inrichting.
Kiwiaa schreef:Varekaj, als je een stal hebt met meerdere weides dan hoef je dat niet als meerdere inrichtingen te registeren. Ik heb ook een wei 500m verder, echt niet dat ik dat elke dag ga opschrijven hoor
Ik huur die apart. Daar staan normaal mijn 2 mini's maar doorheen het jaar zet ik mijn paard daar soms ook eens een dagje of weekendje bij. Zijn dus 2 aparte locaties.
of dat haalbaar is... Varekaj schreef:Kiwiaa schreef:Varekaj, als je een stal hebt met meerdere weides dan hoef je dat niet als meerdere inrichtingen te registeren. Ik heb ook een wei 500m verder, echt niet dat ik dat elke dag ga opschrijven hoor
het probleem is dat de stal volpension is en de huurweide hoort daar niet bijIk huur die apart. Daar staan normaal mijn 2 mini's maar doorheen het jaar zet ik mijn paard daar soms ook eens een dagje of weekendje bij. Zijn dus 2 aparte locaties.