Dressuuramazone Lisanne Veenje runt imposant paardenpaleis in Vledder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Getup

Re: Dressuuramazone Lisanne Veenje runt imposant paardenpaleis in Vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 16:31

Maar als t ooit verkocht wordt...wat doen de dames dan? Wil de huidige eigenaar ( die dus blijkbaar in het buitenland zit) iets anders kopen ?

Mooi is het niet, wel fijn werken daar, denk ik zo.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 19:13

Het gebeuren staat al zo lang het er staat te koop. Degene waarvoor het gebouwd is heeft er nooit in gezeten. Het heeft al verschillende eigenaren gehad die er allemaal niet zelf het bedrijf voerden. Ook de huidige eigenaar heeft er al meerdere mensen in gehad, en deels verhuurd. Dus ik ben benieuwd hoe lang dit stand houd. Het is echt wel een mooi geheel, maar staat op een verkeerde plek. Weinig tot geen uitrij mogelijkheden en slechte bereikbaarheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 21:09

pillow schreef:
Het gebeuren staat al zo lang het er staat te koop. Degene waarvoor het gebouwd is heeft er nooit in gezeten. Het heeft al verschillende eigenaren gehad die er allemaal niet zelf het bedrijf voerden. Ook de huidige eigenaar heeft er al meerdere mensen in gehad, en deels verhuurd. Dus ik ben benieuwd hoe lang dit stand houd. Het is echt wel een mooi geheel, maar staat op een verkeerde plek. Weinig tot geen uitrij mogelijkheden en slechte bereikbaarheid.

Ik vind het overal wat dat betreft wel slecht bereikbaar. Ik bedoel als je over de boergrup naar Laarakkers moet met een trailer achter de auto en je komt een trekker tegen, ben je ook zuur, richting Boijl ook, waar niet. Tis hier niet breed :')
Mooi plekje was wel geweest in Wateren, op dat grote kale stuk achter de boerderij was dr Pol is geboren, maar wederom slecht bereikbaar.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 22:41

Zo slecht is het nog niet kwa bereikbaarheid, straat uit en je zit op een 80 km weg.
10 min van de snelweg. Heb wel slechter bereikbare plekken in drenthe gezien :=

Vind het gebouw prachtig, ik mis alleen wat aankleding van het terrein.
het mist een bepaalde warmte.