Twee paarden spoorloos verdwenen. Update: Paarden gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 08:47

Ninx schreef:
BeFunny schreef:
De paarden zijn terecht. Verder doet niets ertoe.

Ze waren zo te lezen ontsnapt dus niks gestolen en nu gewoon weer thuis. Niks aan het handje.

Eh nee.....

Dit staat er: "Even mijn liefmoeder gevraagd, De paarden zij weer thuis! Buurman had het schrikdraad los gemaakt, en ze zijn op pad gegaan. Gelukkig heelhuids door de politie gevonden!
"

De buurman heeft dus het schrikdraad losgemaakt... leuke buurman.

Wauw, wat een aanname. Kan prima een ongelukje zijn geweest, ik heb ook wel eens het stroomdraad eraf gehaald en vervolgens vergeten er weer op te zetten. Stom, maar shit happens. Wat een aanname dat die buurman dat dan bewust/welwillend/uit laksheid zou doen zeg!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 08:56

VuurVleugels schreef:
Wauw, wat een aanname. Kan prima een ongelukje zijn geweest, ik heb ook wel eens het stroomdraad eraf gehaald en vervolgens vergeten er weer op te zetten. Stom, maar oliebol happens. Wat een aanname dat die buurman dat dan bewust/welwillend/uit laksheid zou doen zeg!

Nou jeetje zeg.... :')

Optie om het prettig te verwoorden was ook geweest: "dat is inderdaad niet handig, maar het kan ook per ongeluk gegaan zijn natuurlijk"...

Spread the love.... :knuffel:

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 15:28

Ninx schreef:
BeFunny schreef:
De paarden zijn terecht. Verder doet niets ertoe.

Ze waren zo te lezen ontsnapt dus niks gestolen en nu gewoon weer thuis. Niks aan het handje.

Eh nee.....

Dit staat er: "Even mijn liefmoeder gevraagd, De paarden zij weer thuis! Buurman had het schrikdraad los gemaakt, en ze zijn op pad gegaan. Gelukkig heelhuids door de politie gevonden!
"

De buurman heeft dus het schrikdraad losgemaakt... leuke buurman.

Misschien is de buurman ook wel de verzorger en is daar iets fout gegaan. De paarden zijn op pad gegaan en heelhuids terug gevonden
Als de buurman het expres gedaan had, dan had hij dat er hoogstwaarschijnlijk niet even bij vermeld.

Niet zo snel je conclusies trekken. Ik maak Iig nergens uit op dat de buurman ergens van wordt beschuldigd en ik ga dan niet uit van dat de buurman het bewust gedaan heeft.

Maar het belangrijkste is. De paarden zijn terecht.

VuurVleugels

Re: Twee paarden spoorloos verdwenen. Update: Paarden gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 16:24

Eerst een grove aanname doen en dan tegen mij spread the love zeggen gaat er niet echt in natuurlijk.

Paarden zijn gelukkig terecht, dat is inderdaad het belangrijkste.