. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Boras schreef:Die reden is meestal dat op een gegeven moment de resultaten toch tegen gaan vallen, dat is hier blijkbaar niet het geval.Afgezien van de poppetjes en de prestaties, hoogste tijd voor verandering. 16 Jaar een en dezelfde persoon op zo'n post vind ik niet goed. Veel te lang. Dat moeten beide partijen niet willen.
Stilstand is achteruitgang, je moet willen blijven ontwikkelen als sport/sector. Daar zijn om de zoveel tijd nieuwe mensen met nieuwe ideeën, andere kennis en vaardigheden en een andere persoonlijkheid voor nodig.
Als je een dergelijke functie bekleedt, dan moet je er niet vanuit gaan dat die je bij wijze van tot aan de pensioen kunt blijven zitten als je dat zou willen. Kijk naar andere sportbonden. 16 jaar is volgens mij heel uitzonderlijk en niet zonder reden.
Boras schreef:Je moet nooit wachten tot de successen uitblijven. Grootste fout binnen de topsport.
En ook Rob Ehrens is niet onvervangbaar. Niemand is dat. Je maakt jezelf kwetsbaar door zo aan 1 persoon te hangen. Zestien jaar is een prachtige prestatie. Tijd om ruimte te maken voor iemand anders. Als de coach het zelf niet doet, moet de bond het doen.
Ik denk juist dat het hard nodig is dat er innovatie/verandering binnen de conservatieve paardensport plaatsvindt. Juist daar is mijn mening. De springsport zeker niet uitgezonderd.
Wat een slecht werkgeverschap dit
Relaxed schreef:Boras, maar toch niet op deze manierWat een slecht werkgeverschap dit
Relaxed schreef:Boras, maar toch niet op deze manierWat een slecht werkgeverschap dit
Nee, ik vind het echt walgelijk