Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pinacolada schreef:Toch bijzonder dat een kleine groep Nederlanders die om wat voor reden dan ook geen vaccinatie hebben gehad de oorzaak zouden zijn van zoveel maatregelen. Denken jullie dat als echt iedereen gevaccineerd zou zijn er geen problemen waren? Kijk eens verder, de problemen zijn begonnen door eerdere beslissingen in de regering. Was de zorg goed op orde geweest en was er niet zo belachelijk bezuinigd op de zorg stonden we er heel anders voor. Dat is niet de schuld van mensen die geen vaccinatie willen of nog erger wegens medische redenen niet een mogen hebben en nu geen leven meer hebben.
En het is ontzettend jammer dat mensen zo uit elkaar gespeeld worden, zelfs op de voorpagina van een paardenforum.
Pinacolada schreef:Toch bijzonder dat een kleine groep Nederlanders die om wat voor reden dan ook geen vaccinatie hebben gehad de oorzaak zouden zijn van zoveel maatregelen. Denken jullie dat als echt iedereen gevaccineerd zou zijn er geen problemen waren? Kijk eens verder, de problemen zijn begonnen door eerdere beslissingen in de regering. Was de zorg goed op orde geweest en was er niet zo belachelijk bezuinigd op de zorg stonden we er heel anders voor. Dat is niet de schuld van mensen die geen vaccinatie willen of nog erger wegens medische redenen niet een mogen hebben en nu geen leven meer hebben.
En het is ontzettend jammer dat mensen zo uit elkaar gespeeld worden, zelfs op de voorpagina van een paardenforum.
Avalanche81 schreef:De zorg hoeft niet opgeschaald. De zorg kan ook een tijdelijke piek prima aan. Mensen liggen normaal gezien hooguit een dag op 2 op de IC. Corona patienten liggen er 2 weken....... dat is het grote verschil. Zeker als er veel van zijn.
Anoeska27 schreef:Ik vind het een heel bijzonder bericht, er zijn al zoveel verenigingen die het op deze manier doen. Ik vind het echt stemmingmakerij om dit zo op de voorpagina te zetten. Die enorme tweedeling in de maatschappij wordt op deze manier steeds groter.
Fitzroy schreef:GabberGill schreef:Geweldig hoe je overal gewoon discussies kan creëren over corona.
Doe er dan niet aan mee, zou ik zeggen. Je kunt dit ook gewoon lezen en een inhoudelijke opmerking plaatsen over het artikel zelf. Voor corona-discussies is er een heel corona-forum.
Jellie schreef:Pinacolada schreef:Toch bijzonder dat een kleine groep Nederlanders die om wat voor reden dan ook geen vaccinatie hebben gehad de oorzaak zouden zijn van zoveel maatregelen.
Citaat:Denken jullie dat als echt iedereen gevaccineerd zou zijn er geen problemen waren?
Citaat:Kijk eens verder, de problemen zijn begonnen door eerdere beslissingen in de regering. Was de zorg goed op orde geweest en was er niet zo belachelijk bezuinigd op de zorg stonden we er heel anders voor. Dat is niet de schuld van mensen die geen vaccinatie willen
[/quote]Citaat:En het is ontzettend jammer dat mensen zo uit elkaar gespeeld worden, zelfs op de voorpagina van een paardenforum.
tita schreef:is grappig dat er zoveel mensen boos zijn en dwars maar ik vraag me dan altijd af, wat is dan volgens hun de oplossing.
zou je moeder maar zijn die dood gaat aan een longinfarct of hersensvliesontsteking omdat de ic vol liggen.
Wijzen met je vinger naar hugo wat niet terecht is en zeggen zijn schuld want er is bezuinigd op de zorg heeft geen zin, dat is nu zo.... kun je niks aan veranderen en dit zag niemand aankomen
nog best wonder dat men niet massaal China is gaan aanklagen
gillian schreef:Heb ik al gedaan. Maar die qr code slaat nergens op op deze manier.
En mensen die niet gevaccineerd kunnen worden..mijn zusje bijvoorbeeld heeft factor 5 leiden. Een bloedstollingziekte. En laat nu de bijwerken bloedpropjes, leuk woord voor trombose, zijn..
Citaat:Factor V Leiden mutatie en vaccinatie
Er zijn tot op heden geen aanwijzingen dat de vaccinatie niet gezet kan worden bij een erfelijke afwijking die de kans op trombose vergroot, zoals Factor V Leiden.
Brainless schreef:gillian schreef:Heb ik al gedaan. Maar die qr code slaat nergens op op deze manier.
En mensen die niet gevaccineerd kunnen worden..mijn zusje bijvoorbeeld heeft factor 5 leiden. Een bloedstollingziekte. En laat nu de bijwerken bloedpropjes, leuk woord voor trombose, zijn..
Die kunnen gewoon gevaccineerd worden, want de bijwerking trombose van het vaccin heeft niets te maken of je nu een ziekte/syndroom hebt waardoor je gevoelig bent voor trombose.Citaat:Factor V Leiden mutatie en vaccinatie
Er zijn tot op heden geen aanwijzingen dat de vaccinatie niet gezet kan worden bij een erfelijke afwijking die de kans op trombose vergroot, zoals Factor V Leiden.
https://www.trombosestichting.nl/nieuws ... medicatie/
Brainless schreef:gillian schreef:Heb ik al gedaan. Maar die qr code slaat nergens op op deze manier.
Die kunnen gewoon gevaccineerd worden, want de bijwerking trombose van het vaccin heeft niets te maken of je nu een ziekte/syndroom hebt waardoor je gevoelig bent voor trombose.Citaat:Factor V Leiden mutatie en vaccinatie
https://www.trombosestichting.nl/nieuws ... medicatie/