Vind het wel ronduit bizar dat we dan zo iemand met de dood moeten gaan bedreigen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kendra schreef:Absoluut niet goed te praten, maar om nu te zeggen dat dit schokkend is??
Natuurlijk mag ze dat paard niet schoppen of slaan - maar het lijkt me niet dat die daar blijvend letsel aan heeft overgehouden....
Ben ik echt de enige die het vreemd vindt dat je iemand hierom met de dood bedreigt?
En dat ze hiervoor is geschorst uit haar baan??
DuoPenotti schreef:Probeer dat de Britten maar eens aan hun verstand te peuteren.Dan eens tijd dat daar ook aandacht heen gaat ipv alleen naar die vrouw.
Slipjacht leuk alternatief, echte vossen niet meer van deze tijd.
Gini schreef:De uitzondering is dat je alleen met honden mag jagen om ze uit hun schuilplaats te krijgen om af te schieten. Tegelijkertijd heeft de handhaving ervan 0 prioriteit en komen mensen weg met simpele excuses als "we wilden wel schieten, maar de honden hadden 'm eerder te pakken" of ze beweren bij hoog en bij laag dat het spoor dat ze volgen kunstmatig is.Waarschijnlijk gaan de bedreigingen dus meer daarover en is het gedrag uit de video gewoon een dankbare stok om mee te slaan.
In principe is de vossenjacht wel verboden in Engeland en Wales, maar er zijn enkele uitzonderingen waaronder deze jacht. Maar hoe dat precies allemaal zit en waarom, dat moet ik toegeven weet ik ook niet.
Kendra schreef:Absoluut niet goed te praten, maar om nu te zeggen dat dit schokkend is??
Natuurlijk mag ze dat paard niet schoppen of slaan - maar het lijkt me niet dat die daar blijvend letsel aan heeft overgehouden....
Ben ik echt de enige die het vreemd vindt dat je iemand hierom met de dood bedreigt?
Anastasia24 schreef:Oh nee hoor, lekker bang maken dat wijf. Heb het filmpje niet gezien maar weet precies wat er te zien valt en mijn maag draait er van om. Een paard bijt of trapt niet zomaar, maar dan zou ik nog de onkunde van de mens begrijpen dat ze uit schrik en tik uitdelen(Deed ik ook. Niet meer) maar gaan trappen en schoppen omdat het beestje iets eng vind?
Dier ''vergeet'' het niet na 5 minuten, nee zulke paarden schrikken elke keer als jij je hand omhoog doet. De mensen die bedreigen weten donders goed dat hier geen daadwerkelijke straf om komt, dus dat de angst bij haar zo hoog is dat ze gaat onderduiken, helemaal goed.
pol013 schreef:Ik denk zomaar dat die schop die ze dat dier geeft niet de hoofdreden is dat ze haar baan kwijt is, maar het feit dat ze willens en wetens deelneemt aan iets wat gewoon hartstikke illegaal is, en dat ook al sinds 2005 is. Imo is dat niet geheel onterecht, zeker niet gezien de aard van haar baan.Kendra schreef:Absoluut niet goed te praten, maar om nu te zeggen dat dit schokkend is??
Dit dus.
Vind ik dit passend? Nee, zeker niet in de situatie waarbij zij ook maar aan komt wandelen.
Vind ik dat je trots moet zijn dat dit je instructrice is? Nee
Gerechtvaardigd om het contract niet voort te zetten? Ja, al lijkt mij dat je ook best een gesprek kunt (en waarschijnlijk moet) hebben over deze werkwijze.
Een manier waarop ik graag te werk ga? Nee
Kun je mij op een heel slechte dag treffen dat ik een paard een klap geef? Ja
Doodsbedriegingen? Ben je nu helemaal van de pot gerukt!!!! Nee natuurlijk niet