APCIII schreef:Ik dacht toch echt een Octopus te zien, maar met Inktvis klopt de puzzel al een stuk beter. Net als bij 't weglaten van de Pol voor de lepel
Whaha dat had ik ook.

Maar dat maakt het ook weer niet te makkelijk.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sandorra schreef:Ik zet hetgeen wat ik heb gevonden in een spoiler want volgens mij klopt er iets niet of doe ik iets fout.Spoiler:
Puzzel 1 spin hierboven. Antwoord is bellatrix.
Puzzel 2 profiel bellatrix, woordzoeker opgelost -> antw huisdier op de markt.
Puzzel 3 bokt markt huisdier: zwarte kat zoekt griezelig personeel -> rebus opgelost mijn maatje is op bezoek bij hoofd nieuwsredactie.
Puzzel 4 in proefiel van firelight -> wordt er verwezen naar bloederig verzorgpaard gezocht op bokt markt …..
Puzzel 5 doolhof oplossen -> ga eens op VN kijken er is spooky nieuws
Op VN staat een nieuws over of paarden pompoenen mogen eten met dat dat het einde is van de puzzeltocht wat gaat hier mis ik mis dus best wel wat puzzels
Puzzels gevonden maar waar ze tussen horen ?
Puzzel 6 In marjo haar profiel staat onder de foto van een skelet een link om een puzzel op te lossen die je verwijst naar https://www.bokt.wiki.groom.
Puzzel 7 Op de pagina van de wiki groom foto van monster Frankenstein die verwijst naar ODS.
Puzzel 8 profiel ODS hussel puzzel die wijst naar bokt wiki mythologie
Puzzel 9 in de Lijst van beroemde paarden zie je de vraag staan van wie is deze NR lid profielfoto. -> antwoord banjer
Puzzel 10 in profiel van Banjer staat bij een vleermuis op de wiki pagina waar een veulen ter wereld komt staat mijn vriend -> wiki geboorte
Puzzel 11 op de pagina van de wiki geboorte staat een foto van een maan met Halloween eronder als je de foto aanklikt staat een rebus waar het antwoord -> uitgelicht komt.
Puzzel 12 uitgelicht zie je foto van scarry clown die je doorlinkt aan dezelfde nieuwspagina of paarden wel pompoen mogen eten.
En dan mis ik dus nog steeds 3 puzzels en ik kom via 2 verschillende kanten bij dezelfde oplossing
Gini schreef:Kon je de route enkel gisteren tot een goed einde brengen? Want ik heb net de laatste puzzel opgelost, ga naar die plek en zie of vind voor de rest niets bijzonders?
Het waren wel leuke puzzels, goed gedaan van het team!![]()
Enige wat niet goed werkte, even in spoiler:Spoiler:
De pagina van puzzelpuzzels.nl laadde niet op desktop. Op mobiel wel, maar alsnog kon ik de puzzel niet maken omdat sommige puzzelstukken gedraaid stonden. Ik had bv. 3 linkerbovenhoeken. Met het nodige gedraai met de telefoon en stukken tekst opschrijven heb ik de uitkomst uiteindelijk wel gevonden, maar dus niet door het oplossen van de puzzel.