Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Er staat in het artikel dat ze het dier moeilijk te pakken kregen, plus ze zitten in een boot, dat is toch allemaal net wat minder stabiel dan wanneer ze op of vanaf de kant werken. Net als dat oordelen over de eigenaar makkelijk is, is oordelen over de brandweer dat ook.
Wat Daks zegt, het verhaal kent alleen maar slachtoffers en verliezers.
Sunnda schreef:Een ongefundeerde mening is voor de domme.
Wat zie je nu eigenlijk op de foto?
Een paard dat zo te zien een groene band om de hals heeft die door 1 brandweerman vastgehouden wordt. En er staat er nog 1 naast met een touw dat naar de borst/benen gaat? Ik kan echt niet inschatten van de foto wat er nu precies gebeurd en wat het plan was. Ik meen zelfs nog een lijn te zien, maar dat durf ik niet 100% zeker te zeggen.
De foto zegt helemaal niets als je er niet bij was en dus is een mening toegestaan, maar je op zo weinig info een mening toebedoen..tsja.

meganvr schreef:upendo schreef:Halster eromheen zodat hij aan het hoofd omhoog gehouden kan worden en niet met een band onder de luchtpijp
Normaal gesproken heeft de brandweer ook standaard een halster bij. Maar ik denk zelf dat het te gevaarlijk was om die om te doen. Maar kan aan mij liggen natuurlijk
meganvr schreef:Oh vaag. Voor zover ik weet hebben ze dit normaal gesproken wel altijd maar dat kan best verschillend zijn
Ik denk zelf ook dat het te gevaarlijk was of uberhaupt niet kon.
poes schreef:Ja ik gooi mijn katten ook eens per jaar van het dak en dan lopen ze nooit in het vuur.
Of hoe weet je dat hij niet gewoon geluk gehad en ze er echt van leerden?

upendo schreef:Jester_ schreef:Maar hoe hadden jullie het dan gedaan? Eronder duiken voor een band? Dat is toch ook niet veilig
Halster eromheen zodat hij aan het hoofd omhoog gehouden kan worden en niet met een band onder de luchtpijp
upendo schreef:Sunnda schreef:Een ongefundeerde mening is voor de domme.
Wat zie je nu eigenlijk op de foto?
Een paard dat zo te zien een groene band om de hals heeft die door 1 brandweerman vastgehouden wordt. En er staat er nog 1 naast met een touw dat naar de borst/benen gaat? Ik kan echt niet inschatten van de foto wat er nu precies gebeurd en wat het plan was. Ik meen zelfs nog een lijn te zien, maar dat durf ik niet 100% zeker te zeggen.
De foto zegt helemaal niets als je er niet bij was en dus is een mening toegestaan, maar je op zo weinig info een mening toebedoen..tsja.
En iemand uitmaken voor dom omdat ze een mening geven over een foto is niet ongefundeerd?
Dan ga ik niet eens meer uitleg geven.
Sintara schreef:Heel heel triest
@poes Wat heeft een dak of vuur met het leren omgaan met een sloot te maken?
In een sloot zijn doet geen pijn he.
Natuurlijk heeft geluk ook veel invloed.. Alsnog is op 50 jaar paarden houden op die plek zonder ongelukken tegenover aardig wat buren met elk jaar wel een paar slootongelukken wel opmerkelijk. Vind ik