Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn paard (Figo) heeft het overleefd en hoewel ik daar zo intens dankbaar voor ben, is zijn beste vriendinnetje (de drachtige merrie die de eigenaar en ik ook aaien in het filmpje) wel overleden.. De meeste paarden die zijn overleden waren nog jong en ze werden ook nog gereden. Vooral de eigenaar van de merrie (Artoga) en ik reden altijd samen buiten.. Figo en Artoga waren ook echt altijd samen, dus het is echt zo'n extreem geluk voor mij dat hij op dat moment niet bij haar was.. En extreme pech dat zij niet juist bij hem was..
Blue_Eyes schreef:Sterkte Figo! Ik rij vaak samen met het baasje van Mustang, die het helaas ook niet heeft overleefdIk heb zelf heel wat uurtjes op die pony gereden, vroeger, toen hij nog manegepony was.

Figo88 schreef:Het is bij mij op stal gebeurd..Mijn paard (Figo) heeft het overleefd en hoewel ik daar zo intens dankbaar voor ben, is zijn beste vriendinnetje (de drachtige merrie die de eigenaar en ik ook aaien in het filmpje) wel overleden.. De meeste paarden die zijn overleden waren nog jong en ze werden ook nog gereden. Vooral de eigenaar van de merrie (Artoga) en ik reden altijd samen buiten.. Figo en Artoga waren ook echt altijd samen, dus het is echt zo'n extreem geluk voor mij dat hij op dat moment niet bij haar was.. En extreme pech dat zij niet juist bij hem was..
![]()
Ik ben hele dagen daar geweest, het was en is zo verschrikkelijk zwaar en verdrietig.. Het is gewoon echt nog steeds niet te bevatten wat er is gebeurd..