Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daancha schreef:Ik zie gewoon iemand die baalt en professioneel met de teleurstelling probeert om te gaan.
pien_2010 schreef:Daancha schreef:Ik zie gewoon iemand die baalt en professioneel met de teleurstelling probeert om te gaan.
Dat vind ik ook. Ze haalt de leerpunten eruit voor haar jonge paard en gaat weer verder.
Natuurlijk baalt ze en is het teleurstellend. Ik vind haar juist heel professioneel overkomen in het omgaan hiermee. Dat is, vind ik, altijd typerend voor topsporters. Ze zijn heel veerkrachtig en sterk in het omgaan met teleurstellingen.
Hiermee zeg ik dus niets over haar rijden. Want dat heb ik niet gezien.
Popstra schreef:Dat ze volgens sommigen ,nonchalant, reageerd is wss omdat het in de mond allemaal wel mee viel.
Paard mankeerd niks en je hoeft het niet groter te maken dan het is.
Ik zie ook iemand die er van baalt en gewoon weer aan de toekomst denkt.
oliebol happens.
En doorrrr...
Anoeska27 schreef:Adelinde heeft een tijdje een andere instructeur gehad en is toen een stuk vriendelijker met de hand gaan rijden. Op dit moment is ze daar weg en je ziet weer wat oude gewoontes terug komen.MCE schreef:een positief bericht krijgt (bijna) niets,
Dinja van Liere de beste van TeamNL bij EK Dressuur
we wilden zo lang een andere paardvriendelijker manier van rijden nu is de top 10 paardvriendelijker en dan doet men er het zwijgen toe
Heb je haar al eens zien losrijden? Ik zou dat niet echt omschrijven als paardvriendelijker. En ook zij ging er laatst uit vanwege bloed in de mond.