Cassidy schreef:Iedereen die dit zielig vind: hoe zouden jullie reageren als tijdens een buitenrit een paard dood onder iemand in elkaar zakt? Wordt daar gekeken naar kundigheid van ruiter? Natuurlijk hoor je her en der geroezemoes, maar niemand haalt het in zijn hoofd om dat meteen maar buitenritten te verbieden. Paarden kunnen nu eenmaal sterven aan een hartstilstand. Punt. Dat kan gebeuren in de wei of in de stapmolen (Cocktail of Idool). Punt. Gebeurt op stal en ook als er kleine kinderen in een manegeles op rijden. Punt. Dus een paard dat tijdens een wedstrijd een hartstilstand krijgt en daar ter plekke aan overlijdt is natuurlijk meteen een teken van paardemishandeling. Punt. Schaft acuut alle wedstrijden en paardekoersen af, want het is allemaal dierenmishandeling en de paarden en mensen die daaraan meedoen weten ook niet waar ze mee bezig zijn. En dan het summum van domheid om de prijs van de race de uitslag te doen geven of een evenement serieus genomen moet worden of niet, doet mij het bloed in de aderen stollen. Over en sluiten maar. Niets meer aan toe te voegen!
Amen, helemaal mee eens, ik heb dezelfde mening, jij verwoordt het alleen ff wat beter

Maar ik geloof dat het bloed in je aderen behoort te koken als je zo in je punsten staat, i.p.v stollen