echt heel piepjong spul en de meesten te glad en te perfect. Nope geen kalender voor mij. Ze hebben duidelijk de doelgroep heel jonge kalender kopers. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Ik voel me een oma.echt heel piepjong spul en de meesten te glad en te perfect. Nope geen kalender voor mij. Ze hebben duidelijk de doelgroep heel jonge kalender kopers.
Femke_Tweety schreef:karuna schreef:Ik voel me een oma.echt heel piepjong spul en de meesten te glad en te perfect. Nope geen kalender voor mij. Ze hebben duidelijk de doelgroep heel jonge kalender kopers.
Dat
Doe mij maar een kalender met paarden en dan knappe 40ers en 50ers. Liefst met een beetje van die door de zon verweerde gezichten en een uitdrukking in hun ogen dat ze iets van de wereld begrijpen zeg maar.
xSCWx schreef:Nou voel ik me ook oud en ik ben pas 30wat een euhm... jongemannen
de "viking" vind ik dan nog het leukst!
Sixpack, hartstikke leuk hoor, maar die 'viking' heeft tenminste uitstraling en het komt wat geloofwaardiger over haha.