Roel en Mike half naakt op 'Horse and Hunk'-kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:58

Ik voel me een oma. :+ echt heel piepjong spul en de meesten te glad en te perfect. Nope geen kalender voor mij. Ze hebben duidelijk de doelgroep heel jonge kalender kopers.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:46

karuna schreef:
Ik voel me een oma. :+ echt heel piepjong spul en de meesten te glad en te perfect. Nope geen kalender voor mij. Ze hebben duidelijk de doelgroep heel jonge kalender kopers.

Dat

Doe mij maar een kalender met paarden en dan knappe 40ers en 50ers. Liefst met een beetje van die door de zon verweerde gezichten en een uitdrukking in hun ogen dat ze iets van de wereld begrijpen zeg maar.

Farjen

Re: Roel en Mike half naakt op 'Horse and Hunk'-kalender

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:08

Nou op een vreemd stijgerend paard zit ik ook liever aan een touwtje, ook al is het op commando :')

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:30

Femke_Tweety schreef:
karuna schreef:

Dat

Doe mij maar een kalender met paarden en dan knappe 40ers en 50ers. Liefst met een beetje van die door de zon verweerde gezichten en een uitdrukking in hun ogen dat ze iets van de wereld begrijpen zeg maar.

Idd! Een gat in de markt?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:34

Nou voel ik me ook oud en ik ben pas 30 _O- wat een euhm... jongemannen := de "viking" vind ik dan nog het leukst!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:38

Maflinger_S schreef:
Die meneer met die tattoo's graag ...

Ik hoop nog op een veteranenversie.

Dan geef ik mijn vent op. :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:39

xSCWx schreef:
Nou voel ik me ook oud en ik ben pas 30 _O- wat een euhm... jongemannen := de "viking" vind ik dan nog het leukst!

2 jaartjes jonger, maar ik dacht hetzelfde :P Sixpack, hartstikke leuk hoor, maar die 'viking' heeft tenminste uitstraling en het komt wat geloofwaardiger over haha.
Maar goed, ik heb deze kalender ook nog nooit aangeschaft. Leuk idee, maar misschien net even wat anders.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:42

De meneer die met de grote en de kleine door het water loopt mag wel hierheen komen. En de mestboy/hooiboy ook.
Viking heb ik echt helemaal niks mee. Al ben ik gek op lang haar normaal gesproken.