Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kendra schreef:Als je echt goed wilt doen, kan dat ook in stilte, dus dit lijkt me vooral een manier om in de publiciteit te komen.
En wie zegt dat het paard het slecht heeft op de plek waar die nu staat?
Ik vind het niet bij voorbaat vreemd dat een eigenaar paarden beschikbaar stelt. Het zijn wel de OS en ik kan me voorstellen dat het als een eer voelt dat jouw paarden daar aan mee mogen doen - en dat je er vanuit gaat dat alles puik in orde is daar. Dus de gedachte dat een eigenaar dit had kunnen weten vind ik ook wel erg makkelijk achteraf bedacht.
Kendra schreef:Als je echt goed wilt doen, kan dat ook in stilte, dus dit lijkt me vooral een manier om in de publiciteit te komen.
Ik vind het niet bij voorbaat vreemd dat een eigenaar paarden beschikbaar stelt. Het zijn wel de OS en ik kan me voorstellen dat het als een eer voelt dat jouw paarden daar aan mee mogen doen - en dat je er vanuit gaat dat alles puik in orde is daar. Dus de gedachte dat een eigenaar dit had kunnen weten vind ik ook wel erg makkelijk achteraf bedacht.
Gini schreef:Kendra schreef:Als je echt goed wilt doen, kan dat ook in stilte, dus dit lijkt me vooral een manier om in de publiciteit te komen.
Er gebeurt al veel te veel in stilte. Dat iemand met een groot bereik zich hier maar eens tegen uitspreekt, misschien gaat er dan eindelijk eens een balletje aan het rollen.
Ik denk dat de eigenaars van de paarden wel weten waar ze hun paarden voor uitlenen hoor. Het is niet dat ze random paardeneigenaars afgaan de dag voordat deze mensen moeten springen. En zoals alles in de paardenwereld is het niet zozeer eer, maar geld waarvoor de zon opgaat.
Lusitana schreef:Ik zie het als hetzelfde toen de Notre Dame afbrandde. Mensen gooiden er geld naar om zichzelf in de schijnwerper tezetten en zich op de borst te kunnen timmeren. Niemand had om geld gevraagd.
Ga helpen waar het echt nodig is als je zo nodig van je geld af wilt.
Ayasha schreef:Lusitana schreef:Ik zie het als hetzelfde toen de Notre Dame afbrandde. Mensen gooiden er geld naar om zichzelf in de schijnwerper tezetten en zich op de borst te kunnen timmeren. Niemand had om geld gevraagd.
Ga helpen waar het echt nodig is als je zo nodig van je geld af wilt.
Zij vindt dit echt nodig. Ga jij haar anders even vertellen waarom niet als je het toch zo goed weet.