TBBT actrice Kaley Cuoco wil Saint Boy kopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:55

Als je echt goed wilt doen, kan dat ook in stilte, dus dit lijkt me vooral een manier om in de publiciteit te komen.
En wie zegt dat het paard het slecht heeft op de plek waar die nu staat?
Ik vind het niet bij voorbaat vreemd dat een eigenaar paarden beschikbaar stelt. Het zijn wel de OS en ik kan me voorstellen dat het als een eer voelt dat jouw paarden daar aan mee mogen doen - en dat je er vanuit gaat dat alles puik in orde is daar. Dus de gedachte dat een eigenaar dit had kunnen weten vind ik ook wel erg makkelijk achteraf bedacht.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:01

Kendra schreef:
Als je echt goed wilt doen, kan dat ook in stilte, dus dit lijkt me vooral een manier om in de publiciteit te komen.
Ik vind het niet bij voorbaat vreemd dat een eigenaar paarden beschikbaar stelt. Het zijn wel de OS en ik kan me voorstellen dat het als een eer voelt dat jouw paarden daar aan mee mogen doen - en dat je er vanuit gaat dat alles puik in orde is daar. Dus de gedachte dat een eigenaar dit had kunnen weten vind ik ook wel erg makkelijk achteraf bedacht.

Ja lastig, wel en niet…
Als eigenaar ken je als het goed is ook het karakter van je paarden en weet je het als jouw paard van het type is dat bij nieuwe dingen/een andere situatie op slot kan schieten…
Het ene paard zal er helemaal geen moeite mee hebben om met jan en allemaal daar een rondje te springen en de ander zal volledig in de stress schieten met die verschillende ruiters die allemaal anders rijden en niet uitkomen voor de sprong etc…
Ik denk dat je dat als eigenaar wel aardig in kunt schatten…

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:05

Kendra schreef:

Ik vind het juist wel goed dat zo'n publieke persoon een statement wilt maken om te zeggen: dit is niet onze sport.
Hoeveel commentaren ik op fb wel niet las dat we paardrijden moeten afschaffen etc terwijl dit ook helemaal anders en harmonieuzer kan.

Sheran

Re: TBBT actrice Kaley Cuoco wil SaintBoy kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:07

Ja dat ze dit in de openbaarheid doet vind ik júist wel goed van haar, ze heeft veel invloed.

Dubbel Penny inderdaad _O-

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:07

Kendra schreef:

Dit hoeft niet in stilte. Het is juist een goed teken dat mensen die zelf actief zijn in de paardensport ook vinden dat wat hier gebeurd is niet kan.En dat duidelijk maken door zich het lot van het paard verder aan te trekken.Paardensport is een hele openbare sport en gaat nooit in stilte.Overigens lijkt het me ook wel dat de eigenaar van het paard dit nooit had kunnen bevroeden. Op de OS verwacht je de beste mensen van de wereld.En niet zoiets.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:15

Kendra schreef:

Er gebeurt al veel te veel in stilte. Dat iemand met een groot bereik zich hier maar eens tegen uitspreekt, misschien gaat er dan eindelijk eens een balletje aan het rollen.

Ik denk dat de eigenaars van de paarden wel weten waar ze hun paarden voor uitlenen hoor. Het is niet dat ze random paardeneigenaars afgaan de dag voordat deze mensen moeten springen. En zoals alles in de paardenwereld is het niet zozeer eer, maar geld waarvoor de zon opgaat. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 11:39

Cayenne schreef:
Het is ook niet hetzelfde paard.

Waarom dan überhaupt een foto plaatsen?

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 06:51

Gini schreef:
Kendra schreef:

Er gebeurt al veel te veel in stilte. Dat iemand met een groot bereik zich hier maar eens tegen uitspreekt, misschien gaat er dan eindelijk eens een balletje aan het rollen.

Ik denk dat de eigenaars van de paarden wel weten waar ze hun paarden voor uitlenen hoor. Het is niet dat ze random paardeneigenaars afgaan de dag voordat deze mensen moeten springen. En zoals alles in de paardenwereld is het niet zozeer eer, maar geld waarvoor de zon opgaat. :o

Precies; er wordt een selectie gemaakt van paarden die weleens geschikt konden zijn voor dit onderdeel en uit die selectie wordt weer een selectie gemaakt, tot er uiteindelijk een aantal overblijft (incl reserves) die meedoen met de Spelen.
Daar gaan maanden, zo niet een jaar of jaren overheen: genoeg tijd voor de eigenaar van het paard om zich te verdiepen in de sport en mss vorige edities terug te kijken (alles van London 2012 staat gewoon online) om te kijken wat er precies van zijn paard wordt verwacht.
Dus er zal idd ook best een leuke vergoeding tegenover staan voor de eigenaar. En, aangezien we het hier over Japan hebben, zal de eer wel degelijk ook meespelen: daar gaan ze prat op in dat land.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 18:40

Staat nu op haar insta

Afbeelding

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 18:58

Ik zie het als hetzelfde toen de Notre Dame afbrandde. Mensen gooiden er geld naar om zichzelf in de schijnwerper tezetten en zich op de borst te kunnen timmeren. Niemand had om geld gevraagd.
Ga helpen waar het echt nodig is als je zo nodig van je geld af wilt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:01

En wie bepaald wat echt nodig is?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:09

Lusitana schreef:
Ik zie het als hetzelfde toen de Notre Dame afbrandde. Mensen gooiden er geld naar om zichzelf in de schijnwerper tezetten en zich op de borst te kunnen timmeren. Niemand had om geld gevraagd.

Zij vindt dit echt nodig. Ga jij haar anders even vertellen waarom niet als je het toch zo goed weet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 19:30

Ayasha schreef:
Lusitana schreef:

Zij vindt dit echt nodig. Ga jij haar anders even vertellen waarom niet als je het toch zo goed weet.

Ja en ook al is het niet nodig, laat haar lekker doen waar ze zin in heeft. Paard wordt er sowieso niet slechter van!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 14:31

Ze kan doen waar ze zin in heeft.
De vraag is of het paard het wel zo slecht heeft.
Ze doet ook alsof het paard gered moet worden van een vreselijk leven.
Het lijkt mij dat ze de omstandigheden helemaal niet kent en reageert op wat ze zag.
Paard is niet eens van de atleet of de coach.
@Ayasha. Als ze het nodig vindt om een paard te kopen dat een keer een ram heeft gekregen, zal ze snel een honderdenduizenden paarden hebben. O nee wacht, alleen als het on camera en in het buitenland gebeurt natuurlijk en alleen als het bekend wordt dat ze het wil kopen.

Maar de eigenaar zal geen bezwaar hebben tegen een paar miljoen. Als ze dan toch zegt "name your price".

@Duo Penotti "waar het echt nodig is". Niet "wat echt nodig is".

Ik heb trouwens niks tegen nobele daden, dat is het niet.
Het is het eer halen uit een gebeurtenis die mensen heeft geschokt, terwijl ze blijkbaar niet eens beseft dat het paard niks te maken heeft met de atleet of coach en dit dus echt niet nog eens mee hoeft te maken.
Maar daar komt ze wel achter als ze de eigenaar gaat zoeken.

Voorlopig zie ik het als loze woorden.

Als ze echt een verschil wil maken, kan ze zich inzetten om te proberen het hele onderdeel te laten verdwijnen. Dan hoeven de paarden niet meer zulke athleten te tolereren.
Ik weet niet wie het bedacht heeft, maar daar mag ook wel eens een woordje mee gewisseld worden.

IbbelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 16:08

Lusitana schreef:
Ik weet niet wie het bedacht heeft, maar daar mag ook wel eens een woordje mee gewisseld worden.

Baron Pierre de Coubertin heeft het bedacht. En die is al een tijdje dood :+

Gini

Re: TBBT actrice Kaley Cuoco wil Saint Boy kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 17:00

En ik kan me zo voorstellen dat meneer de Coubertin dit bedacht heeft in een tijd dat meiden nog niet grienend op hun paard zaten. Of ben ik nu te nors? :D

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 17:06

@ lusitana, jij zegt, als ze echt een verschil wil maken, kan ze zich inzetten om te proberen het hele onderdeel te laten verdwijnen. Dat is dus jouw idee, en ze hoeft dus niet jouw ideeen te volgen, zij denkt waarschijnlijk heel anders, en het is haar geld en haar beslissing wat ze daarmee doet. Als ze iets doet wat jij wel goed vind is er wel weer iemand anders die haar/zijn idee erover heeft en vind dat ze het anders zou kunnen doen. Je doet iets goeds, je doet iets verkeerds, of je doet iets er tussen in, er is altijd wel iemand met commentaar. Het is gewoon nooit goed te doen.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 17:08

@ Gini, ik vind jou niet te nors hoor :D

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:59

Heeft iemand enig idee hoe het er nu voorstaat met Saint Boy? Op internet kan ik niks vinden, behalve dat ene berichtje dat hij thuis aan het uitrusten is, met een foto erbij die niet van Saint Boy is. Heeft Kaley Cuoco hem kunnen kopen? Of is hij misschien toch in de salami terechtgekomen? Ik kan me zo voorstellen dat er mensen in zijn omgeving zijn die vinden dat hij ze te schande heeft gemaakt, al was het zijn schuld niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:01

Niets van gehoord. Maar dat paard kon goed springen. Die is wel meer dan salami waard. Daar zou ik dus niet bang voor zijn. :)

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:40

Lees net dat Kaley Cuoco gaat scheiden. Dus die heeft nu wel wat anders aan haar hoofd.