Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Popstra schreef:Het was echt achterlijk wat daar gebeurde en nog achterlijker was het dat de organisatie daar geen einde aan maakte. Ja na een paar weigeringen. Wat een vertoning zeg!
Dit is echt voer voor alle anti paarden sport fanaten en maakt de sport die al zo onder vuur ligt kapot!
Hier gaat nog lang over gesproken worden.
En eerlijk, die hele discipline kan toch niet. Hoe kun je nu in 20 min een vreemd paard leren kennen en over een parcour lijden!?
Daar komt bij dit paard al bij de vorige ruiter dit verzet vertoonde.
Hij kon het maar zijn hoofd zei nee!
Gini schreef:De reden waarom dit paard niet meer wilt is omdat deze ruiters hun paarden zelden tot nooit tot een goede afstand voor de sprong brengen. Noodsprongen en weigeringen alom. Als je als paard zo 2 keer in de hindernis beland bent en jezelf pijn gedaan hebt, dan is het doodnormaal om niet nog eens het parcours in gestuurd te willen worden.
Ro0sje schreef:En die meid maar janken op dat paard, notabene een volwassen vrouw. Ga je schamen en wordt volwassen.
Onali schreef:https://www.eurosport.de/moderner-funfk ... ideo.shtml
Valt wel mee?
Heb je het hele filmpje gezien??
Heb er geen goed woord voor over.
Popstra schreef:Het was echt achterlijk wat daar gebeurde en nog achterlijker was het dat de organisatie daar geen einde aan maakte. Ja na een paar weigeringen. Wat een vertoning zeg!
Dit is echt voer voor alle anti paarden sport fanaten en maakt de sport die al zo onder vuur ligt kapot!
Hier gaat nog lang over gesproken worden.
En eerlijk, die hele discipline kan toch niet. Hoe kun je nu in 20 min een vreemd paard leren kennen en over een parcour lijden!?
Daar komt bij dit paard al bij de vorige ruiter dit verzet vertoonde.
Hij kon het maar zijn hoofd zei nee!
Ro0sje schreef:Wat een trieste vertoning. Dit heeft niets met liefde voor dieren te maken. Ik begrijp de enorme teleurstelling en frustratie, maar dit is gewoon dierenmishandeling en die mag terecht bestraft worden!
En die meid maar janken op dat paard, notabene een volwassen vrouw. Ga je schamen en wordt volwassen.
Tessebes schreef:Ik vind het sneu voor zowel paard als berijder. Je kunt toch ook niet verwachten, dat ze er na 20 minuten zo een parcour mee rijdt, het is geen fiets.
cobiie schreef:Tessebes schreef:Ik vind het sneu voor zowel paard als berijder. Je kunt toch ook niet verwachten, dat ze er na 20 minuten zo een parcour mee rijdt, het is geen fiets.
Weinig verschil aan de studentenwedstrijden die wij in Nederland kennen:
[ [url=m/wIeq3v.png]Afbeelding[/url] ]
Verschil is waarop beoordeeld wordt denk ik.
[ [url=m/smxK8I.png]Afbeelding[/url] ]
pillow schreef:Nou dan heb jij een ander filmpje gezien dan ik. Ze gaf hem een paar tikjes maar echt niet hard. En in de bek trekken? dier ging zelf steeds met de kop omhoog.
Tessebes schreef:cobiie schreef:Weinig verschil aan de studentenwedstrijden die wij in Nederland kennen:
[ [url=m/wIeq3v.png]Afbeelding[/url] ]
Verschil is waarop beoordeeld wordt denk ik.
[ [url=m/smxK8I.png]Afbeelding[/url] ]
Nou, ik heb toevallig een keer zo'n groep studenten ontmoet. Rijden over het algemeen b/l1 niveau op een paard van de manege. De paarden zijn wisselende ruiters gewend en de lat ligt niet echt hoog.