Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daihyo schreef:Zeker een aansprekend dier. Ik vond zijn handen wel heel strak en gesloten. Het oogde heel gespannen aan de voorkant. Als ik dat dan vergelijk met de rit van Jessica ervoor. Dat vond ik heel harmonieus.
Roosch schreef:Daihyo schreef:Zeker een aansprekend dier. Ik vond zijn handen wel heel strak en gesloten. Het oogde heel gespannen aan de voorkant. Als ik dat dan vergelijk met de rit van Jessica ervoor. Dat vond ik heel harmonieus.
Dat is zo. Maar ik vind onze zwarte kerels gewoon zo.. imposant op de een of andere manier.
purny schreef:Wat was de score van Edward?
.Kendra schreef:Alles gezien op ZDF.
De Duitse commentator noemde Gal een 'tolle Reiter' en Total US 'sehr talentiert', maar hij miste 'Leichtigkeit' (lichtheid). Wat mij betreft vat dat alles wel een beetje samen.
En aan het eind merkte de man fijntjes op dat hij hoopt dat Total US nu een tijdje rust krijgt.
Ook dat kan ik alleen maar beamen.
Eef_Bam schreef:Vond de muziek bij de kur van Isabell erg mooi. Vind de Nederlandse paarden over de benen spectaculair maar het hele beeld gewoon niet zo fijn. Zit gewoon geen ruimte tussen het hoofd en de onderkant van de hals meer, zo erg zijn ze in elkaar getrokken. Bij de Duitsers is dat beeld veel fijner, zie je ook vrijwel geen spanning op de stangteugel.
wat het beeld betreft helemaal eens.