Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:29

Kookaburra schreef:
Dit wordt spannend voor Marlies!

Ik heb even zitten tellen en volgens mij heeft ze op dit moment de 6e score van de 'niet nummers 1 en 2'. Als in de laatste groep de nummer 3 minder scoort dan de score van Marlies dan mag ze toch nog door (als ik goed geteld heb tenminste).

xxIsaa

Re: OS: De eerste dressuurdag in Tokio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:34

Marlies staat indd nu op nummer 6 :j
Maar met in de laatste groep nog Yessin Rahmouni, Charlotte Dujardin, Steffen Peters en Isabel Werth vrees ik dat ze er net naast zal belanden..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 12:43

irmaz schreef:
Kookaburra schreef:
Dit wordt spannend voor Marlies!

Ik heb even zitten tellen en volgens mij heeft ze op dit moment de 6e score van de 'niet nummers 1 en 2'. Als in de laatste groep de nummer 3 minder scoort dan de score van Marlies dan mag ze toch nog door (als ik goed geteld heb tenminste).

Ik had stiekem de hoop dat ze nog in deze groep 2e zou worden. Maar helaas ;)

Volgende groep heeft inderdaad een paar goede ruiters die ik wel boven 72% zie rijden.
We zullen het zien! Het zou mooi zijn als Marlies ook door mag :D

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-21 13:34

Helaas Marlies is er af gereden door de Canadese die haar Hollandse slagschip van 1.80m harmonieus rond wist te sturen. Ze scoorde 0,06% meer dan Marlies.

Leuk detail is nog dat de hoogste score voor deze combinatie werd gegeven door het Nederlandse jurylid.

Gelukkig wist Steffen Peters met het nog grotere Nederlandse paard (vliegdekschip, denk ik dan) van 1,82m ruim boven de score van Marlies uit te komen, dat maakt het een beetje minder zuur.