OM wil Varssevelder weken de cel in na paardenmishandeling

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 12:06

pluisje88 schreef:
neetoch schreef:
Maar hij zal toch niet de enige Hengstenhouder in Varsseveld zijn? Vind het best bijzonder dat het zo anoniem blijft dat alleen insiders kunnen weten wie het is. Lekkere reclame voor je bedrijf uit Varsseveld als je er niets mee van doen hebt...

Tja je kunt natuurlijk ook even een pb doen naar mensen die het wel weten. Ik heb nog nooit eerder gezien dat ze namen of initialen delen in dit soort zaken. De tamtam doet best z’n werk hoor hier in de buurt. Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die het zouden willen weten en die niet weten over wie het gaat.
Ik oa ...maar nu weet ik het! :list:

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 12:11

pluisje88 schreef:
neetoch schreef:
Maar hij zal toch niet de enige Hengstenhouder in Varsseveld zijn? Vind het best bijzonder dat het zo anoniem blijft dat alleen insiders kunnen weten wie het is. Lekkere reclame voor je bedrijf uit Varsseveld als je er niets mee van doen hebt...

Tja je kunt natuurlijk ook even een pb doen naar mensen die het wel weten. Ik heb nog nooit eerder gezien dat ze namen of initialen delen in dit soort zaken. De tamtam doet best z’n werk hoor hier in de buurt. Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die het zouden willen weten en die niet weten over wie het gaat.

Stel... je bent op zoek naar een hengstenhouder of een trainer en je hebt dus niet de beschikking tot inside informatie of weet je wie het wel weet, dan vind ik dat toch best bijzonder, vooral ook omdat zodra het over misdaden tegen de mens of het om belastinggeld gaat ze wel met initialen en vaak ook nog met verwijzingen naar familie met volledige naam in de media komen. Ik kan mij daar wel nog wat van herinneren namelijk.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 14:47

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om, op welke manier dan ook, te gaan speculeren over wie de verdachte is.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 15:58

delvira schreef:
neetoch schreef:

Dat bedoel ik

Nou inderdaad, niet best voor je reputatie.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 16:31

Hier even een slotje voor overleg.

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Re: OM wil Varssevelder weken de cel in na paardenmishandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 09:05

Moderatoropmerking:
Omdat er in dit topic veel gehint werd naar de identiteit van de mishandelaar is er besloten het topic definitief op slot te zetten. De reden hiervoor is dat het (bij ons) absoluut niet bekend is om welk persoon het gaat, speculaties hoeven dus niet meer dan een speculatie te zijn. Door dit toe te staan bestaat de kans dat een onschuldig persoon onverdiend met deze praktijken word geassocieerd. Wij hopen op jullie begrip.