Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MCE schreef:dan waren Anky, Bonfire en Salinero wel van uitzonderlijke klasse als ze dat allemaal overleeft hebben
BigBen schreef:
xmarliez schreef:Ik verbaas mij hier over hoe het gedrag van Sjef Janssen goed gepraat wordt. Bigben ik ben het helemaal met je eens. Ik heb verhalen uit eerste hand gehoord waar werkelijk je maag van omdraait. Deze man is geen paarden waard.
.
Babootje schreef:xmarliez schreef:Ik verbaas mij hier over hoe het gedrag van Sjef Janssen goed gepraat wordt. Bigben ik ben het helemaal met je eens. Ik heb verhalen uit eerste hand gehoord waar werkelijk je maag van omdraait. Deze man is geen paarden waard.
.
En dat zijn het dan. Verhalen uit de eerste hand van mensen waarbij je moet afvragen wat voor motief ze hebben om die verhalen te vertellen. Je bent er niet zelf bij geweest, dus het is goed om dat in gedachte te houden.
Als er nu iemand is die werkelijk met dr neus overal bovenop heeft gestaan, is het Anky zelf. Ik heb Anky vrij hoog staan; ik vind haar heel correct met haar paarden. Ik kan me niet voorstellen dat zij het met dit soort praktijken eens zou zijn geweest. Of haar ogen ervoor zou hebben gesloten.
Waar rook is, is vuur maar ik denk dan maar dat het een minder grote brand is dan mensen soms denken.
BigBen schreef:Babootje schreef:Dit is niets meer dan 1 kant van het verhaal.
Het is een vonnis van een rechtbank. En Sjef heeft het verhaal nooit tegengesproken. Zijn enige verdediging was dat de Amerikaanse rechtspraak niet op hem van toepassing was.