_San87_ schreef:purny schreef:Ik vraag me af of Edward ook zo hoog had gescoord als hij op een ander paard was gestart.
Of onder een andere naam.
Vooral dat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:Ik hoop dat team NL heel hard tegen de lamp loopt op de OS. We behoren niet meer tot de wereldtop met dit soort rijerij
Earth schreef:Allemaggies, de eerste seconde van het filmpje zijn al echt om te janken zeg!
[ [url=m/Ksupd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even nog een keer goed roppen aan die linkerteugel, het is echt om te janken zeg. En met die piaffe en dan vooral de 2e, of waar het voor door moet gaan. Ik vraag me echt af hoe vaak hij tegen de benen is geslagen, zo krampachtig trekt ie ze zijwaarts en naar achteren op. Het slaat echt nergens op dit....
En wat doet hij toch steeds met die linkerhand?
[ [url=m/KOcdae.jpg]Afbeelding[/url] ]
En idd, wat is er mis met rechtsachter in de stap? Die is echt superkort.
[ [url=m/XM3ybV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jeetje, wat doet hij na de stap, op 3.23 min? Ropt m weer hard in de mond op links.
Linkerhand hallo? End an ook op 3.33 min weer een paar keer een rop met die linkerhand![]()
[ [url=m/yR97L2.jpg]Afbeelding[/url] ]
(ik heb het hele galopstuk overgeslagen, ik kon het niet aanzien)
[ [url=m/2cMU3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nja, het is gewoon om te huilen, arm arm dier. Dit is inderdaad echt schandalig
DuoPenotti schreef:Amber_anne schreef:Ik heb nog nooit een paard zo graag wat lucht willen geven
Het enige voordeel wat ik zie is dat er haast niemand is die dit mooi vindt
nou hij wint, dus helaas wel teveel mensen
En kijk je op fb is iedereen vol lof....
DuoPenotti schreef:Amber_anne schreef:Ik heb nog nooit een paard zo graag wat lucht willen geven
Agossie schreef:Misschien moeten we daarom allemaal maar eens gaan reageren dat dit niet door de beugel kan. Ik ben ervan overtuigd dat de jury bevooroordeeld is geweest omdat het Edward Gal is.
Ik ben al jaren geen fan van hem, toen ik zag hoe strak en hard hij met zijn hand is. Hij deed dit ook al bij Totilas en zelfs Lingh. (Waarbij Lingh toch wel één van mijn favoriete paarden ooit was).
Het is zo jammer dat er zo veel mensen achteraan lopen en dit gaan nadoen. Daarom misschien met meerderen opstaan hiertegen.
DuoPenotti schreef:oh echt, bij die vorige proef, die nog 100 keer erger was alleen maar lof.
Ga ik nu nog eens kijken want dat is een mooie ontwikkeling
DuoPenotti schreef:Waarom denk je dat Gibradli in de staak ging?
Eedereen die zegt hij rijd karaktervolle gevoelige paarden, zeg ik nee, hij rijd heel vergevingsgezinde paarden met als boventoon Totilas.
Ik kreeg altijd het idee dat dit zo'n enorm lief dier was.
Gevoelige paarden met pittig karakter kan hij niet rijden, die gaan kaarsrecht omhoog bij geen lucht van voor en vallen achterover.Agossie schreef:Misschien moeten we daarom allemaal maar eens gaan reageren dat dit niet door de beugel kan. Ik ben ervan overtuigd dat de jury bevooroordeeld is geweest omdat het Edward Gal is.
Ik ben al jaren geen fan van hem, toen ik zag hoe strak en hard hij met zijn hand is. Hij deed dit ook al bij Totilas en zelfs Lingh. (Waarbij Lingh toch wel één van mijn favoriete paarden ooit was).
Het is zo jammer dat er zo veel mensen achteraan lopen en dit gaan nadoen. Daarom misschien met meerderen opstaan hiertegen.
DreamGuide schreef:DuoPenotti schreef:oh echt, bij die vorige proef, die nog 100 keer erger was alleen maar lof.
Ga ik nu nog eens kijken want dat is een mooie ontwikkeling
Welke proef was dat dan? Ik meen me te herinneren dat de vorige wel een stuk beter was.
Eerste keer was Tolbert toch? Dat vond ik ook redelijk rampzalig, tweede keer was sentowerpark toch? In mijn herinnering was die wel een stuk beter, dus ik hoopte eigenlijk op een stijgende lijn, maar dit NK was nog erger dan Tolbert...