Samantha Steenwijk naar eerste hulp na val van paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Samantha Steenwijk naar eerste hulp na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:18

Ik heb haar op Facebook en als je ziet hoe vaak ze naar de fokker is geweest om het paard te leren kennen en hoe ze er nu ook mee bezig is. Die heeft echt geen impuls aankoop gedaan. Iedereen kan van zijn paard af stuiteren en zich goed pijn doen. Alleen tja zij wordt op social media ook gevolgd door de media. Als wij erop zetten dat we een valpartij hebben gehad komt dat niet in het nieuws. Gelukkig maar.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:24

Sabbientje schreef:
Tancreda4 schreef:
Ze is beroemd, pers volgd haar, dus ja het komt in het nieuws. Is iedereen daar jaloers op ofzo? Dit kan de beste overkomen, dus zeggen dat ze geen fries (hengst) had moeten kopen slaat ook nergens op. Ongeluk met paarden zit in een klein hoekje. Bij iedereen.

Beterschap voor haar!

Wat dat betreft ben ik er niet rouwig om dat ik niet beroemd ben hoor. Staat het gelukkig niet in de krant als je een snoekduik neemt :+
(had er vorig jaar niet aan moeten denken toen mijn paard in de zee struikelde en we beide koppie ondergingen, dat er zodra je op staat gelijk perscamera's op je gericht worden. Al zijn actiefoto's natuurlijk wel heel leuk voor later bij de verjaardagen }:0 )

Ongelukjes zitten inderdaad in een klein hoekje.

Beterschap in ieder geval voor Samantha. Klinkt pijnlijk in ieder geval.

Oh, maar daar hoef je niet beroemd voor te zijn hoor! Ik heb prachtige foto's van een vriendin die met mijn poown koppie onder ging in zee _O-. Ik was foto's aan het maken terwijl de zon onderging en ineens kon ik ze niet meer vinden. Naast de camera gekeken: geen paard en ruiter. Toen met mn lens gekeken (telelens kijkt wat verder) en daar waren ze ineens weer. Zeiknat, maar gezond en wel. Dus ja, dat werd klikken :P.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 15:25

rockwitch schreef:
Ik heb haar op Facebook en als je ziet hoe vaak ze naar de fokker is geweest om het paard te leren kennen en hoe ze er nu ook mee bezig is. Die heeft echt geen impuls aankoop gedaan. Iedereen kan van zijn paard af stuiteren en zich goed pijn doen. Alleen tja zij wordt op social media ook gevolgd door de media. Als wij erop zetten dat we een valpartij hebben gehad komt dat niet in het nieuws. Gelukkig maar.

Dat idd. Ik heb mijn paard al 17 jaar en ik zat toch echt 2e pinksterdag op de eerste hulp door haar. Sh*t happens. Heb ik overigens ook op mn insta gezet, maar de pers pikte het niet op, jammerrrrr :P :')

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:09

Het is net waar je trots op bent.
Zelf zou ik zo iets nooit zo uitdragen want je weet dat je negatieve aandacht kan verwachten.

Aan de andere kant verdient zo BN wel geld mee door bekend te zijn en negatieve aandacht is ook aandacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:14

Blussem schreef:
Het is net waar je trots op bent.
Zelf zou ik zo iets nooit zo uitdragen want je weet dat je negatieve aandacht kan verwachten.

Aan de andere kant verdient zo BN wel geld mee door bekend te zijn en negatieve aandacht is ook aandacht.
Juist ja. :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:18

Ken de hele vrouw niet. Sterkte en beterschap en IK vind dat ze buitengewoon sportief richting haar paard is, met de opmerking dat hij er niets aan kan doen.
Vallen hoort erbij, maar kan zoals bij haar ongelukkig uitpakken. Sneu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 15:21

Werkelijk, wat zijn mensen met paarden soms toch ook verschrikkelijk moeilijk en achterbaks.. Laat haar toch lekker met dr eigen paard om tutten zoals zij dat wil en ja, dan valt ze een keer en bij haar wordt dat (helaas voor haar) opgepakt door de media. Moeten jullie er dan echt nog een schepje bovenop doen door haar om alles nog eens extra af te zeiken?
Bah, jaloezie is een hele nare eigenschap, ik zou niet weten waarom je dit anders zou doen :n

TessaGr90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 20:28

Oeps, iedereen valt er wel eens af. Hoop dat ze snel opknapt en snel weer er op kan. ☺️

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 21:16

Blussem, dat hoef jij ook niet uit te dragen. En dat hoeft Samantha ook niet, maar zij staat dacht ik op een pensionstal en als jij daar als BN'r van je paard kukelt, hoef je zelf al niet veel uit te dragen. Dat gaat als een lopend vuurtje lijkt mij.

Er komen hier reakties voorbij die meer zeggen van degenen die ze plaatsen dan van Samantha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 21:54

Mousmous schreef:
Blussem, dat hoef jij ook niet uit te dragen. En dat hoeft Samantha ook niet, maar zij staat dacht ik op een pensionstal en als jij daar als BN'r van je paard kukelt, hoef je zelf al niet veel uit te dragen. Dat gaat als een lopend vuurtje lijkt mij.

Er komen hier reakties voorbij die meer zeggen van degenen die ze plaatsen dan van Samantha.
Eens. Ik denk ook: laat dat arme mens gewoon in stilte herstellen, maar zij kan niets doen aan dat mediacircus en zelfs als ze het niet zelf op FB zou zetten, zou het toch als een lopend vuurtje rondgaan. Dan kan ze het beter wél zelf plaatsen voordat er allerlei indianenverhalen de ronde doen.

Dat het op websites verschijnt, is niet haar schuld, maar die van de media die gewoon op sensatie belust is. :=

Ik hoop dat ze snel hersteld is! Zeker je stuitje kneuzen is niet fijn. En een heel sportieve reactie naar haar paard! +:)+

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:19

Lijk mij heel sterk dat de stal dit lekt naar de media. Dat mogen ze namelijk nooit doen vanwege privacy.

Samantha heeft dit expres op sociale media gezet om ze graag het middel punt is van alles en daar haar geld mee verdient.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:21

blijkbaar ken je haar heel goed Blussem

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:21

Relaxed schreef:
Werkelijk, wat zijn mensen met paarden soms toch ook verschrikkelijk moeilijk en achterbaks.. Laat haar toch lekker met dr eigen paard om tutten zoals zij dat wil en ja, dan valt ze een keer en bij haar wordt dat (helaas voor haar) opgepakt door de media. Moeten jullie er dan echt nog een schepje bovenop doen door haar om alles nog eens extra af te zeiken?
Bah, jaloezie is een hele nare eigenschap, ik zou niet weten waarom je dit anders zou doen :n

Sluit ik met totaal bij aan.

Iedereen stuitert wel eens van het paard, alleen komen wij gelukkig niet in het nieuws.

Ik hoop voor haar dat ze weer snel aan t rijden is :j

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:23

Blussem schreef:
Lijk mij heel sterk dat de stal dit lekt naar de media. Dat mogen ze namelijk nooit doen vanwege privacy.

Samantha heeft dit expres op sociale media gezet om ze graag het middel punt is van alles en daar haar geld mee verdient.

Staleigenaar zelf zal dit misschien niet lekken, maar ze was vast niet alleen op stal toen dit gebeurde.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:26

Blussem schreef:

Negatieve aandacht is ook aandacht he, dat gaat voor jou zeker op :r jaloezie staat je niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 08:37

Blussem schreef:

Sterker nog, ik denk dat ze het speciaal voor jou gedaan heeft. :j

FeverGloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:00

Blussem schreef:

Wow.. :roll:

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:07

Dan mag ze niet klagen gezien hoeveelheid aandacht ze er voor terug krijgt :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:27

Kinke schreef:
blijkbaar ken je haar heel goed Blussem

Ik denk dikke vriendinnen :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:31

Blussem schreef:

Volgens mij heb ik jou nog nooit iets aardigs zien zeggen op Bokt :')

Ik ken Samantha niet persoonlijk, maar ze lijkt me een lieve dame. Ik hoop dat ze snel hersteld is!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:37

Blussem schreef:

Bah bah :r
Ik hoop dat je in het echte dagelijks leven wat minder afgunst hebt ten opzichte van andere mensen

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 11:10

Joanne1987 schreef:
Blussem schreef:

Bah bah :r
Ik hoop dat je in het echte dagelijks leven wat minder afgunst hebt ten opzichte van andere mensen

Volgens mij is dit een manier van leven :=

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 11:31

Zal wel aard van het beestje zijn. Siert je in ieder geval niet Blussum. Maar anoniem kan je natuurlijk van alles uitkramen.
Laatst bijgewerkt door Mousmous op 12-06-21 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 11:32

Dat jullie nog steeds serieus op haar reageren, die ligt toch helemaal plat achter de gsm zo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 12:14

Ik vind het altijd een beetje sneu van mensen om anderen uit afgunst zo af te branden, elk beetje medeleven ontbreekt compleet. Als iemand ook maar even met het hoofd boven het maaiveld uitsteekt, dan moet dat hoofd er gelijk af, zonder reden, soms uit afgunst, soms omdat men diegene gewoon niks gunt. Of het nu Samantha is of Amalia. Men wil ze enkel op hun bek zien gaan, daar voelt men zich dan schijnbaar beter door. Lijkt me vreselijk om zo in het leven te moeten staan.