Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabbientje schreef:Tancreda4 schreef:Ze is beroemd, pers volgd haar, dus ja het komt in het nieuws. Is iedereen daar jaloers op ofzo? Dit kan de beste overkomen, dus zeggen dat ze geen fries (hengst) had moeten kopen slaat ook nergens op. Ongeluk met paarden zit in een klein hoekje. Bij iedereen.
Beterschap voor haar!
Wat dat betreft ben ik er niet rouwig om dat ik niet beroemd ben hoor. Staat het gelukkig niet in de krant als je een snoekduik neemt![]()
(had er vorig jaar niet aan moeten denken toen mijn paard in de zee struikelde en we beide koppie ondergingen, dat er zodra je op staat gelijk perscamera's op je gericht worden. Al zijn actiefoto's natuurlijk wel heel leuk voor later bij de verjaardagen)
Ongelukjes zitten inderdaad in een klein hoekje.
Beterschap in ieder geval voor Samantha. Klinkt pijnlijk in ieder geval.
. Ik was foto's aan het maken terwijl de zon onderging en ineens kon ik ze niet meer vinden. Naast de camera gekeken: geen paard en ruiter. Toen met mn lens gekeken (telelens kijkt wat verder) en daar waren ze ineens weer. Zeiknat, maar gezond en wel. Dus ja, dat werd klikken
. rockwitch schreef:Ik heb haar op Facebook en als je ziet hoe vaak ze naar de fokker is geweest om het paard te leren kennen en hoe ze er nu ook mee bezig is. Die heeft echt geen impuls aankoop gedaan. Iedereen kan van zijn paard af stuiteren en zich goed pijn doen. Alleen tja zij wordt op social media ook gevolgd door de media. Als wij erop zetten dat we een valpartij hebben gehad komt dat niet in het nieuws. Gelukkig maar.
Mousmous schreef:Eens. Ik denk ook: laat dat arme mens gewoon in stilte herstellen, maar zij kan niets doen aan dat mediacircus en zelfs als ze het niet zelf op FB zou zetten, zou het toch als een lopend vuurtje rondgaan. Dan kan ze het beter wél zelf plaatsen voordat er allerlei indianenverhalen de ronde doen.Blussem, dat hoef jij ook niet uit te dragen. En dat hoeft Samantha ook niet, maar zij staat dacht ik op een pensionstal en als jij daar als BN'r van je paard kukelt, hoef je zelf al niet veel uit te dragen. Dat gaat als een lopend vuurtje lijkt mij.
Er komen hier reakties voorbij die meer zeggen van degenen die ze plaatsen dan van Samantha.
Relaxed schreef:Werkelijk, wat zijn mensen met paarden soms toch ook verschrikkelijk moeilijk en achterbaks.. Laat haar toch lekker met dr eigen paard om tutten zoals zij dat wil en ja, dan valt ze een keer en bij haar wordt dat (helaas voor haar) opgepakt door de media. Moeten jullie er dan echt nog een schepje bovenop doen door haar om alles nog eens extra af te zeiken?
Bah, jaloezie is een hele nare eigenschap, ik zou niet weten waarom je dit anders zou doen
Blussem schreef:Lijk mij heel sterk dat de stal dit lekt naar de media. Dat mogen ze namelijk nooit doen vanwege privacy.
Samantha heeft dit expres op sociale media gezet om ze graag het middel punt is van alles en daar haar geld mee verdient.
Blussem schreef:Lijk mij heel sterk dat de stal dit lekt naar de media. Dat mogen ze namelijk nooit doen vanwege privacy.
Samantha heeft dit expres op sociale media gezet om ze graag het middel punt is van alles en daar haar geld mee verdient.
jaloezie staat je niet
Blussem schreef:Sterker nog, ik denk dat ze het speciaal voor jou gedaan heeft.Lijk mij heel sterk dat de stal dit lekt naar de media. Dat mogen ze namelijk nooit doen vanwege privacy.