Kabayo schreef:Dat is toch hetzelfde?
In jouw ogen is er geen verschil tussen omdraaien en geraakt worden door een vrachtwagen en er tegenaan springen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:klopt... hoe vervelend ook, maar chauffeur had er ook voor kunnen kiezen om achter het paard te blijven rijden.
Duurt inderdaad een paar minuten langer, maar dan was er geen enkel risico geweest.
Het afremmen op de motor klinkt inderdaad ook hard, kan verward worden met gas bij geven.
Maar doorrijden na zo'sn gebeurtenis is niet goed te praten... dan hoop ik maar dat de chauffeur het niet gemerkt heeft.
[edit vreemde typo]
Shae schreef:Op de foto kan je ook zien dat de weg niet heel breed is, maar dat is in dit geval toch niet zo relevant? Het voegt ook gewoon niet zoveel toe aan het verhaal. Het gaat erom dat de chauffeur zich niet aangepast lijkt te hebben aan die omstandigheden, schade heeft veroorzaakt en is doorgereden.
Al rij je op de smalste weg van het land, als er iets gebeurt dan stop je.
Jolliegirl schreef:Ik wel dan zal ze je geblokt hebben. Heb inmiddels ook gereageerd . Ben benieuwd, zal ook wel een blok krijgen.
Triest om een chauffeur zo door het slijk te halen terwijl feitelijk gezien háár paard de schade veroorzaakt.
Poekkie schreef:Jolliegirl schreef:Ik wel dan zal ze je geblokt hebben. Heb inmiddels ook gereageerd . Ben benieuwd, zal ook wel een blok krijgen.
Triest om een chauffeur zo door het slijk te halen terwijl feitelijk gezien háár paard de schade veroorzaakt.
Dat is het fijne aan fb he, iedereen die je niet 100% naar de mond praat kan je blokken en hun post verwijderen. Gevaarlijk systeem helaas, want zo krijg je wel een heel gekleurd groepen die niet meer kunnen relativeren.
Ik vind je post 100% correct en eerlijk.
Jolliegirl schreef:Ik wel dan zal ze je geblokt hebben. Heb inmiddels ook gereageerd . Ben benieuwd, zal ook wel een blok krijgen.
Jolliegirl schreef:Joh en even heel eerlijk als vrouw van een chauffeur zijnde... Je voelt een tikje aan je wagen echt niet hoor... Heel vervelend maar wel een feit.
Een busje schampen is een ander verhaal.. Maar een dier wat tegen je wagen springt merk je echt niet altijd.
hagelslag schreef:Jolliegirl schreef:Joh en even heel eerlijk als vrouw van een chauffeur zijnde... Je voelt een tikje aan je wagen echt niet hoor... Heel vervelend maar wel een feit.
Een busje schampen is een ander verhaal.. Maar een dier wat tegen je wagen springt merk je echt niet altijd.
Je voelt het ook niet als je een halve silo achter je vrachtauto aansleurt.
Even een foto erbij zodat je ziet wat ik bedoel.
[ [url=m/wZgvSg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar waar de trekker onderstaat, daar haakte het uiteinde van mijn vrachtauto even vast....
Ik kreeg het pas in de gaten toen ik kabaal hoorde... Maarja toen had ik hem al kapot gescheurd....
Ik heb vanmorgen haar bericht gelezen voor zover mogelijk op Facebook.
Wat mij opvalt is dat ze met een jong paard op een druk stuk is gaan wandelen.
En dit is gewoon niet slim.
Dan kun je hoog en laag springen, maar wat doe je daar.
En als je in de middenberm staat.
Dan betekend dit idd kijk ik maak ruimte ga maar aan ons voorbij.
En de rest is geschiedenis
Jolliegirl schreef:Poekkie schreef:Is dit serieus?
Blijkbaar... Dit zeggen zij zelf op facebook.
Nu kan ik natuurlijk niet oordelen hoe iemand zich ergens bij voelt.. Maargoed.
Poekkie schreef:Vrachtwagenles niet per se, maar eens een keer verplicht moeten meerijden en opletten hoe weinig zicht je maar hebt en hoe veel remafstand zo’n gevaarte heeft zou wel een heel goed idee zijn.