parnassia schreef:Mooi om te lezen, en dappere keuzes gemaakt. Snap je instelling dat je er voor gaat òf dat je er mee stopt.
Uit je bijdragen spreekt echter zoveel kennis, dat ik hoop dat je ooit een mogelijkheid ziet om weer bv als instructrice? deels aan de slag te gaan. Je hoeft niet alle leerlingen aan te nemen dan, kies wie bij je past. De liefde voor het paardenvak is volgens mij echt niet weg en mensen met vakkennis en passie zijn broodnodig!
Dank je wel. Ik vind dat je als instructrice wel er meer echt ‘in’ moet staan. Ik wil wat ik verkondig daar in de baan ook in de praktijk kunnen brengen en geloofwaardig kunnen zijn. Dat ik het zo voor kan doen als het nodig moet zijn. En als je al 8 jaar niet meer op een paard hebt gezeten is dat niet het geval. Ook ben ik niet meer zo op de hoogte van alle reglementen en vernieuwingen. Ik wil geen instructrice zijn die is blijven hangen in het verleden.
Maar.... ik ga waarschijnlijk wel weer jureren maar dan bij Weallride. Even kijken hoe dat bevalt en of ik daar plezier uithaal. Het zijn in ieder geval ruiters die zich opgeven uit oogpunt van de vraag om feedback en niet uit de jacht op winstpunten omdat die daar niet te krijgen zijn. Dit is een hele andere insteek dan bij de KNHS en ik vermoed daar ook gemotiveerde ruiters aan te treffen met zelfreflectie. Dus ik ben benieuwd.
Dank allen voor de lieve reacties. Bij aanvullende vragen mag je altijd PB-en.