Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benoite schreef:Oh noo! Wat een verschrikkelijk nieuws! Hoe kwam dat zo? Zo oud was ze nog niet dacht ik? Jeetje heftig je deed zoveel met haar! Sterkte
En super getraind. Het valt niet mee om zo'n goedgetraind paard te verliezen. Dat kost jaren om weer op dat niveua te komen. Enige pluspunt is dat het veel sneller zal gaan. 
Sanet schreef:Wat een leuk stuk Sandra! Leuk om je ervaringen te lezen. Ook over de “afspraken” met Canadezen.
Is men dan gewoon te vriendelijk om nee te zeggen?
Echt ontzettend verdrietig van het verlies van Kyra. Heel veel sterkte daar mee.
JudithO schreef:Ah wat sneu voor Kyra. Heb je nog andere paarden of waar Kyra de enige?
Als je snapt wat ik bedoel.... De er-naar-toe energie heeft mijn door alle moeilijke periodes heen geholpen. Het is niet gemakkelijk om een paard met R+ in te rijden als je dat nog nooit gedaan hebt en alleen ervaring hebt met traditioneel of NH. Ik heb echt wel eens wanhopig mezelf afgevraagd waar ik aan was begonnen.... Maar omdat ik wist wat ik wilde, hielp dat om na een dipje mezelf af te stoffen en weer door te gaan.
Wat zoek je precies? Wat zou je willen leren (doe maar per pb). Niet alles staat in mijn shop, veel cursussen zijn alleen voor leden van de Clicker Training Academy. Sanet schreef:Wat een leuk stuk Sandra! Leuk om je ervaringen te lezen. Ook over de “afspraken” met Canadezen.
Is men dan gewoon te vriendelijk om nee te zeggen?
Echt ontzettend verdrietig van het verlies van Kyra. Heel veel sterkte daar mee.
[/quote]
Ik ben nu natuurlijk heel nieuwsgierig wat je wilt bereiken of waar je van droomt.