Anky van Grunsven laat deur op een kier voor comeback

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hartje

Re: Anky van Grunsven laat deur op een kier voor comeback

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 21:50

Ik heb een BB staan dus ik zou het heel gaaf vinden als ze hem uit gaat brengen. Zeg nooit nooit, dus we blijven hopen dat we haar überhaupt weer in de ring zien shinen.

Elisa2

Re: Anky van Grunsven laat deur op een kier voor comeback

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 09:42

Ja ik vind het ook zonde van zijn kwaliteiten als fokhengst, hij gaf ook nog eens hele goede karakters.

En ja, een filmpje is een momentopname en wel iets anders dan een hele proef rijden op concour zelf met factoren van buitenaf. Gezien zijn leeftijd gaat het niet meer gebeuren denk ik. Hoop dat hij nog beschikbaar komt voor de fokkerij.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 11:05

Ik heb ook filmpjes gezien van BB. Het valt me wel op dat het altijd maar hele korte filmpjes zijn. Maar wat ze dan laat zien is inderdaad heel fijn. En dan denk ik...wat zou het heerlijk zijn om weer "normaal" lopende paarden aan de top te krijgen. Maar wat hier ook al gezegd is, een hele proef aan elkaar rijden in een onbekende omgeving voor een paard is natuurlijk wel een ander "kunstje". We gaan het zien. Ik vind het een hele aansprekende hengst en het zou idd mooi zijn als hij nog wat glans meepakt in een sport of dek carriere...al zal dat voor het paard geen flaus ausmachen.