Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
estja schreef:@Seventeen als je de ophef niet begrijpt dan heb je afgelopen jaar toch echt onder een steen geleefd.
Overheidsadviezen zijn "Zo min mogelijk reisbewegingen". Wat denk je zelf waarom dit advies er is? En je mag alleen trainen binnen je eigen vereniging. Dat wordt dan maar creatief omzeild door iedereen daar ter plekke lid te maken. Want hé, dan kunnen we wél met honderden mensen en paarden reisbewegingen maken.
Seventeen schreef:estja schreef:@Seventeen als je de ophef niet begrijpt dan heb je afgelopen jaar toch echt onder een steen geleefd.
Overheidsadviezen zijn "Zo min mogelijk reisbewegingen". Wat denk je zelf waarom dit advies er is? En je mag alleen trainen binnen je eigen vereniging. Dat wordt dan maar creatief omzeild door iedereen daar ter plekke lid te maken. Want hé, dan kunnen we wél met honderden mensen en paarden reisbewegingen maken.
Kijk in een zonnig weekend eens in het bos, of hier bij ons in het dorp, zo ontzettend druk met mensen die aan het wandelen zijn, dat ik denk dat daar net zo veel, al dan niet meer, risico is.
Nogmaals, door de goede organisatie en de verspreiding over de dagen was er totaal geen sprake van drukte.
Gini schreef:Dit is typisch een geval van gokken. Als het lukt en er gebeurt niets, dan is het "wat zeuren jullie nou", als het niet lukt en er is een uitbraak, dan is het van "oeps".
Ach ja, het is gebeurd, maar echt solidair is het uiteraard niet.
imaudy schreef:De gemiddelde binnenbak tocht meer dan een herfststorm op de Noordzee, dus als ik me al ergens zorgen zou maken om besmet te worden, dan iig niet in de binnenbak van de plaatselijke manege.justdiesel schreef:Maar omdat ik 27+ ben mag ik niet in een binnenbak van 20 bij 60 met 8 mensen les hebben![]()
![]()
![]()
Ik zou niet graag met 8 mensen in een binnenbak zijn, ook niet met 4 ofzo..met 2 vind ik kunnen
justdiesel schreef:Maar je mag wel met 8 mensen vrijrijden.Maar omdat ik 27+ ben mag ik niet in een binnenbak van 20 bij 60 met 8 mensen les hebben![]()
![]()
![]()
karuna schreef:Gewoon de regels zo ombuigen en voor jezelf goedpraten dat het gebeurt
Christiene schreef:karuna schreef:Gewoon de regels zo ombuigen en voor jezelf goedpraten dat het gebeurt
Ombuigen door iedereen lid te maken van de vereninging. Is het wel ja.
En verder niks mag door gaan idd. Blijf thuis... maar dit wel
Dan kan je ook wel een dance oefen evenement houden iedereen op afstand van 3 meter van elkaar.
Oefenen op openlucht theater iedereen lid van de theater maken..
Zo blijf je bezig.
Net als iedereen zou ik ook alles wel weer willen kunnen en doen.
Maar ja er is toch corona en rhino..