Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Het gaat om twee verschillende zaken![]()
Gordon Elliott, trainer, daar is een foto van dat hij op een dood paard is gaan zitten om zijn telefoon op te nemen.
Rob James is een amateur jockey waar een filmpje van is
Mkango schreef:DuoPenotti: Dit gaat om Gordon Elliott (en zijn bullshit uitleg), de trainer in de foto. Het filmpje is van een jockey, dus een andere chap.
troi schreef:Het lijkt me nuttiger als er gedonder komt van het mishandelen van levende paarden dan van dode paarden. Smakeloos is het zeker maar verder kan ik er niet zo bijster wakker van liggen..
DuoPenotti schreef:Geloof me, er zijn er nog véél meer.Apple schreef:Het gaat om twee verschillende zaken![]()
Gordon Elliott, trainer, daar is een foto van dat hij op een dood paard is gaan zitten om zijn telefoon op te nemen.
Rob James is een amateur jockey waar een filmpje van isMkango schreef:DuoPenotti: Dit gaat om Gordon Elliott (en zijn bullshit uitleg), de trainer in de foto. Het filmpje is van een jockey, dus een andere chap.
Oh sorry inderdaad helemaal door elkaar gehaald.
Nou ja, blijft toch mijn mening staan, er zijn alleen 2 e.kels ipv 1. Nog erger.
Mkango schreef:Geloof me, er zijn er nog véél meer.Of ze ook allemaal op een dood paard gaan zitten weet ik niet, maar ik heb genoeg conversaties gehoord waarin mensen tegen elkaar opbieden over het duurste paard dat ze aan hun einde geholpen hebben terwijl ze erop zaten.
Eapy schreef:Lizziewizzie schreef:Tja, als ze zo zonder respect omgaan met de dode dieren, wil ik precies niet weten hoe ze met de levende paarden omgaan...
Dit ja. Walgelijk.
Mkango schreef:Geloof me, er zijn er nog véél meer.Of ze ook allemaal op een dood paard gaan zitten weet ik niet, maar ik heb genoeg conversaties gehoord waarin mensen tegen elkaar opbieden over het duurste paard dat ze aan hun einde geholpen hebben terwijl ze erop zaten.
Duhelo schreef:Vind ik een rare vergelijking. Als iemand zijn paard dood vindt in zijn stal, en die moet aan een been de stal uitgesleurd worden door een tractor, dan gaan ze met levende paarden ook slecht om?
Het gaat om een dood paard, die krijgt er niks meer van mee hoor...
Relaxed schreef:Dan geloof je het niet, lig ik niet wakker van.Mkango schreef:Geloof me, er zijn er nog véél meer.Of ze ook allemaal op een dood paard gaan zitten weet ik niet, maar ik heb genoeg conversaties gehoord waarin mensen tegen elkaar opbieden over het duurste paard dat ze aan hun einde geholpen hebben terwijl ze erop zaten.
Sorry hoor, maar dit vind ik wel zulke onzin.. Waarom zouden ze? Die mensen zijn toch niet zo dom? Ik geloof er echt geen barst vanEn nee, ik ben echt niet naïef
Horseball6 schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd omdat het geplaatst is door een schaduwaccount
speurneusc schreef:Horseball6 schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd omdat het geplaatst is door een schaduwaccount
ik heb de foto's vorige week voorbij zien komen op fb.
Mkango schreef:Relaxed schreef:Sorry hoor, maar dit vind ik wel zulke onzin.. Waarom zouden ze? Die mensen zijn toch niet zo dom? Ik geloof er echt geen barst vanEn nee, ik ben echt niet naïef
Dan geloof je het niet, lig ik niet wakker van.Je zou ook kunnen zeggen dat mensen niet zo dom zijn om op een dood paard van een ander te klauteren voor het oog van een camera, maar hé, here we are. Ik weet wat ik gehoord heb, ik was erbij, jij niet. Misschien moet je een keer een weekje meelopen, dan weet je wel waar je over praat.
Animal schreef:Tja.. Het beest is dood en merkt er weinig van. In een vrachtwagen van Rendac gehesen worden is ook niet heel eervol.
Ik vind het een beetje overdreven. Als hij nou een levend dier mishandeld had, vind ik een schorsing méér dan terecht. Dit gaat echter om een dood dier. Die heeft er niks onder te lijden.
Neemt niet weg dat ik het zelf nooit zou doen en het mijn humor niet is. Als iemand het wél grappig vind om op een dood paard te gaan zitten, moet diegene dat wat mij betreft lekker zelf weten.
Horseball6 schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd omdat het geplaatst is door een schaduwaccount
BaileyMix schreef:Generaliseren is ook een kunst.Fijne wereld hè, die wereld van de paardensport. Daar gaat niks mis en ze houden echt van dieren hoor, lekker wegkijken.
Duhelo schreef:Been there, done that.Vind ik een rare vergelijking. Als iemand zijn paard dood vindt in zijn stal, en die moet aan een been de stal uitgesleurd worden door een tractor, dan gaan ze met levende paarden ook slecht om?