Ons verhaal is ook verstuurd. Alvast mijn excuses voor de fouten. Ik moet alles op de telefoon ingeven en mijn internet deed moeilijk. Was bang dat heel de lap tekst verloren zou gaan als ik de tijd zou nemen om het na te lezen.
HAHAHAHHA, er komen er nog veel meer bij..... Chico zit er inmiddels ook tussen Met een kort verhaal en antwoord op de vragen,
MoonWencke
Geplaatst: 04-01-21 13:42
Oh help, ik heb dus inmiddels ook een senior duo in de wei staan Mijn 20-jarige Haflinger heb ik in 2004 als 3-jarige via Bokt gevonden. De 21-jarige Shetlander eveneens, in 2009.
JPitty, zal ik je nog een pb sturen of heb je voor nu voldoende berichten?
In principe heb ik genoeg, heb intussen 6 topics vol senioren klaar staan. Maar mocht je nog willen insturen, mag dat nog. PB is in ieder geval weer zo goed als bijgewerkt.
Zo, ik heb eindelijk tijd gehad om Tweet's verhaal op te schrijven en foto's bij elkaar te zoeken.
Het verhaal met Tweety is zo divers, uitgebreid en lang inmiddels, dat het heel moeilijk was om beknopt te houden. Toch gelukt geloof ik :-D
Siers83
Geplaatst: 06-01-21 22:21
Hebben jullie echt allemaal hele lappen tekst? Ik had maar een paar regels en wat foto’s
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-21 22:26
Het wisselde qua lengte tekst merkte ik. De ene wat langer, de andere wat korter. Jij bent niet de enige met een wat kortere tekst Siersma. En er was er een met een megalange tekst, die heb een PB gestuurd met de vraag of ze wat wilde inkorten.
Qua foto's eigenlijk net zo wisselend: de een had er 2 of 3 foto's bij gedaan, de ander soms wel 10 of 12. Heb in die gevallen een collage geprobeerd te maken met wat foto's en soms ook gewoon enkele foto's niet gebruikt.
Kortom, een ieder deed het zoals hij of zij dat wilde! Er was geen goed of fout hierin. Nou ja, misschien een paar spelfoutjes hier en daar, maar niets dat er niet uit gevist kon worden.