MightyMike schreef:Sommige rijbakken zijn nu echt blub, dus de reacties niet zeuren gewoon gaan vind ik nergens op slaan. Het zal maar super glad zijn..
Je hebt blub en je hebt blub...
Citaat:
Een jong paard dat nog regelmatig een uitspatting heeft, is toch geen schaamte om dan aan veiligheid te denken?
dan kan iemand ook besluiten om niet op te stappen denk?
Citaat:
is het toch gewoon ook niet leuk?
Het is niet leuk maar het is echt niet het einde van de wereld.. er zijn echt grotere problemen dan een paard wat niet gereden kan worden in een buitenbak...
Citaat:
Mag zeker gezegd worden en als het voor het welzijn van de paarden bij Rutte evt aangepast kan, dan is dat toch mooi?
Als Rutte daar in zijn eentje over zou gaan, misschien Maar hij heeft dit niet zelf bedacht...
Klop dan bij de juiste partij aan
Er zal best wel iets aangepast worden, maar ik vind persoonlijk het geneuzel over atleten een beetje suf... breng ze terug naar een lager ritme met goed management.. er zijn geen wedstrijden.. waarom wil je een knetterfitte atleet hebben staan?
Ik zie ook nog mensen 1,5 per dag trainen alsof hun leven eraf hangt.. de hele wereld staat stil, maak je gewoon niet druk, zorg dat je randzaken kunt aanpassen zodat je paard happy verder kan en als alles weer beter gaat kan je je sportatleet weer aan het werk zetten..
En wellicht heb je dan een jaar verloren... Is dat heel erg ?