Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Er zullen vast mensen labels uitwisselen, maar dat zal denk ik een minderheid wezen. Want het is helemaal niet praktisch.
Bij de LDD had iedereen van stal gewoon netjes een label. Want op moment dat je wel samen met die ene stalgenoot wil rijden.. wie gaat dan een extra label kopen? En hoe verdeel je de kosten van label 1? Ieder de helft of degene die 4x per week ermee rijdt meer als de ander maar 1x per week gaat? Of lift een stalgenoot gewoon gratis op jou label mee? En als dat label aan mijn zadel in een gesloten kast hangt, want ik was 'm vergeten na rijden op tafel te leggen. Zit stalgenoot met een probleem, of iig kans op een boete als ze dan zonder moet rijden.
Als het paard of mens gebonden is moet je dus checken op een label én het paspoort van mens of paard of dat volgens systeem ook nog eens overeen komt met dat label.
musiqolog schreef:O, goed dat je het zegt. Ik fiets (met mijn gewone fiets) voor de gein weleens over een mountainbikepad. Echt geen idee dat ik daar een boete voor kon krijgen...
Hilary schreef:Met je fiets hoor je op een fietspad. Daarbuiten ben je dus in overtreding. Althans, dat is wat nu op de Heuvelrug geldig is. Met een gewone fiets op een ruiter- of wandelpad mag dus niet.
Blussem schreef:Dit wordt wel een doodsteek voor alle paarden campings in die omgeving. Want geloof me, als ook nog moet betalen voor het Buitenrijden dan gaat men wel naar een ander gebied op vakantie.
Blussem schreef:Dit wordt wel een doodsteek voor alle paarden campings in die omgeving. Want geloof me, als ook nog moet betalen voor het Buitenrijden dan gaat men wel naar een ander gebied op vakantie.
musiqolog schreef:Eleeke schreef:Voor de Mountainbike is dit ook al het geval. Utrechtste heveulrug is zo ontzettend populair voor buitensporters in het algemeen.
Bij de MTB geld het per persoon en niet per fiets. Het is een kaartje/sticker die je altijd bij je moet hebben.
O, goed dat je het zegt. Ik fiets (met mijn gewone fiets) voor de gein weleens over een mountainbikepad. Echt geen idee dat ik daar een boete voor kon krijgen...
Heel veel mensen op de bon geslingerd