Britt Dekker: "Er komt mogelijk een vervolg op Whitestar"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 02:22

Citaat:
Ik denk dat het onmogelijk is om een paardenfilm te maken die niet in meer of mindere mate penny is. Niemand wilt een film zien van iemand die zijn paard niet gevangen krijgt in de wei en in de L blijft hangen. :D

Precies! Vroeger de hele serie van ‘de zwarte hengst’ gelezen en eindeloos herlezen. Heerlijk!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 10:58

[***] schreef:
Mijn dochter van 7 haakte al af toen er een pasgeboren veulen (ik schat een veulen van een maand of 2) hooi stond te eten
Ik kon het geestelijk ook niet opbrengen om te kijken dat gemuts is niet aan ons besteed

Maar slim van Brit
Er is schijnbaar animo voor

Want ze hadden een moeder met een pasgeboren veulen een camera op de neus moeten drukken :+

De doelgroep van deze film zijn de paardenpraat tv fans. Ik denk dat er heel veel paardenmeisjes blij van werden, er van genoten hebben en zeker een deel 2 willen.

Gini

Re: Britt Dekker: "Er komt mogelijk een vervolg op Whitestar"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 11:07

Ik begreep de klacht eigenlijk niet, want dat een veulen van 2 maanden aan hooi knabbelt is best wel gewoon. Van zodra de tanden doorkomen, gaan ze proeven van wat moeders eet.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 11:17

Gini schreef:
Ik begreep de klacht eigenlijk niet, want dat een veulen van 2 maanden aan hooi knabbelt is best wel gewoon. Van zodra de tanden doorkomen, gaan ze proeven van wat moeders eet.

Gaat er geloof ik meer om dat het pasgeboren veulen in werkelijkheid veel ouder was. Dus er totaal niet pasgeboren uit zag ;)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 11:31

Tsja dat is "film" In films en series hinniken paarden ook non stop, ik zie/hoor een paard zelden hinniken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 11:44

MariekeS_ schreef:
Gini schreef:

Gaat er geloof ik meer om dat het pasgeboren veulen in werkelijkheid veel ouder was. Dus er totaal niet pasgeboren uit zag ;)
Ach, in The Young Black Stallion is de vader van Black een Fries en in de andere films wordt het dier gespeeld door een quarter horse, in Black Beauty is een van de veulens een merrie en zie je iemand duidelijk hulpen geven voor de Spaanse pas wanneer hij voor het eerst ijzers onder heeft, recentelijk zag ik in een serie over het Ottomaanse Rijk een lusje voor een sperriem aan een van de hoofdstellen zitten, om maar even een paar voorbeelden te noemen... Het grote publiek merkt het niet of boeit het niet, en van die paar miepende pennymeisjes in Nederland, ligt denk ik niemand wakker. :+ Als mensen realistisch willen, moeten ze maar een documentaire kijken. :=

Skessa: Niet alleen dat, het is ook áltijd exact hetzelfde geluidje dat ze afspelen. :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:00

Gini schreef:

Mijn veulen probeerde na 7 uur ook alvast gras te eten :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:29

petraaken schreef:
Nou dan kunnen degene die met Disney+ zitten binnenkort of volgend jaar genieten van een remake van Black Beauty. Ook zo lekker Penny. :D

Even opgezocht. Maar is dit een andere black beauty dan die ik ken? :o?

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:27

Reageer ook even op dit topic. Wat een slechte film, maar wel enorm leuk om naar te kijken. Veel klopt niet en kan niet, maar ach, dat maakt het ook wel weer heerlijk Penny :D

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 11:37

en wie krijgt de vergoeding? eigenaar Talpa of Britt?? oeps dat wordt belasting betalen dan

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:16

MariekeS_ schreef:
Gini schreef:

In speelfilms waarin een mensenbaby wordt geboren zien die er ook niet uit als een echte pasgeborene.Maar als frisgewassen mollige baby met zowat meteen al leuke kleertjes aan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:24

Gini schreef:
Ik denk dat het onmogelijk is om een paardenfilm te maken die niet in meer of mindere mate penny is. Niemand wilt een film zien van iemand die zijn paard niet gevangen krijgt in de wei en in de L blijft hangen. :D

_O- Nou!
Wel van mensen die van de knol donderen en andere bloopers als youtube een indicatie is. _O-

troi

Re: Britt Dekker: "Er komt mogelijk een vervolg op Whitestar"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 12:51

Oh heerlijk fout bubblegum vermaak!