Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SaraViavia schreef:Ik las ergens anders een artikel waar ze nog uitgebreider schreven over deze wedstrijd. Daar schreven ze inderdaad ook dat Amalia lekker tussen haar leeftijdsgenootjes kon paardrijden, maar vervolgens deden ze in dat artikel wel net of het een grote schande was dat ze één balk had.. Ik ergerde me echt bij het lezen. Leuk dat dat meisje ook lekker naar springwedstrijden kan, maar om dan in de krant te zetten dat ze "snel weer naar huis mocht omdat ze springfouten had" vond ik een beetje overdreven.
EarthFocus schreef:Amalia heeft ook een aantal keer hier in de buurt gereden, sommige mensen wisten het en moesten dat stil houden. Ze kwamen ook gewoon in een standaard auto met standaard trailer erachter, geen poespas, geen dure auto of vrachtwagen.
Wel was er beveiliging, maar die liepen niet constant om hen heen.
Ze kwam met haar vader en gingen daarna nog wat in de kantine drinken. Niemand die ernaartoe ging. Het zijn gewoon mensen!
SaraViavia schreef:EarthFocus schreef:Amalia heeft ook een aantal keer hier in de buurt gereden, sommige mensen wisten het en moesten dat stil houden. Ze kwamen ook gewoon in een standaard auto met standaard trailer erachter, geen poespas, geen dure auto of vrachtwagen.
Wel was er beveiliging, maar die liepen niet constant om hen heen.
Ze kwam met haar vader en gingen daarna nog wat in de kantine drinken. Niemand die ernaartoe ging. Het zijn gewoon mensen!
Leuk dat ze zo gewoon blijven. Staat ze dan ook niet op de startlijst? Want ik kijk altijd naar degene die vóór mij moet, maar geven ze haar dan een nickname ofzo?
Blussem schreef:Mijn welshje had anders geen moeite met een b spring parcours.