Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Geweldig!
Doet me denken aan een soortgelijk verhaal van een bokker, járen geleden. Een zwarte tinker, Sjimmie?, beschermde zijn baasje toen ook tegen een overvaller. Dat verhaal is me altijd bijgebleven

Morganlefay schreef:Ik had zo’n ruinEr zijn merries die gewoon een pesthekel aan mannen hebben en geen kans onbenut laten om ze eens flink in hun duvel te bijten.
, echte vrouwengek.Roodvos schreef:Topknol zo eentje
Morganlefay schreef:Ik had zo’n ruinEr zijn merries die gewoon een pesthekel aan mannen hebben en geen kans onbenut laten om ze eens flink in hun duvel te bijten., echte vrouwengek.
Diezelfde ruin heeft eens midden in de nacht een ongelooflijke hoop kabaal staan maken. Snurken, brullen, trappen, de hele omgeving was er wakker van geworden (hoorde ik later).
Ik werd er uiteraard ook wakker van en hoorde bij mijn buren een auto weg rijden. Die waren op vakantie, dus tussen 2-3 uur 's nachts had niemand daar iets te zoeken.
De volgende ochtend stond in de krant dat een dorp verderop diezelfde nacht was ingebroken.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat mijn ruin een inbraak bij mijn buren heeft voorkomen.
Dat is allemaal net te toevallig anders. Sunnda schreef:De vraag is altijd of ze het echt doen om het meisje te beschermen.
Een van mijn paarden zou dat prima kunnen doen, ware het niet dat hij het zou doen omdat hij gewoon niet van gezeik om hem heen houdt.
Suzanne F. schreef:JoukjeV schreef:
Wauw, die is zijn gewicht in goud waard.
Ik zie al in wat er zou gebeuren met een ‘normaal’ paard. Paard peert hem en zie je niet meer terug. Die man kan zijn werk nu gewoon veilig doen dankzij het paard. Wat een topknol.