Als ik later groot ben, wil ik toch ook eens bij stal Hermes kijken..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Wat een zure reacties weer
Ik vind het hartstikke leuk om te lezen! Mooi dat ze haar droom waar heeft kunnen maken
Dilan93 schreef:Natuurlijk leuk voor haar. Altijd leuk als je eindelijk een eigen paard kunt kopen.
Vond t alleen een beetje apart dat erbij vermeld moest worden: "ja hij was niet zo duur als het paard van Brit"
Wat doet de aanschafprijs er toe?
Maar vind dit idd geen nieuws, anders kun je iedere koop van een paard wel als nieuws gaan beschouwen.
Zoals Tigra al zegt: "boeiend" bij het lezen van het bericht zonder te weten om wie het gaat. Maar als het een bekend persoon betreft is het ineens voorpaginanieuws
Birgit01 schreef:https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/20 ... we-liefde/
Voor wie de bewegende beelden nog wil zien! Ze lijkt er best goed mee overweg te komen. Leuk om te zien hoe ze van hem geniet. Leuke vrouw met een mooi paard.
Daniquebyoux schreef:Ze rijd er prima mee weg! Snap ook wel dat je zo’n knap ding koopt als je daar het geld voor hebten onder goede begeleiding zie ik dit koppel wel helemaal bloeien samen
Gini schreef:Ik vind het wel altijd grappig om te zien dat juist de topics waar over de nieuwswaarde geklaagd wordt, net de topics zijn die mensen graag lezen en waar veel reacties op komen. We zitten in dit topic al aan pagina 2 en dat terwijl als je het subforum van Voorpagina Nieuws bekijkt je meer topics ziet met 0 reacties dan iets anders. Al die relevante paardensportberichten worden duidelijk minder gesmaakt. Ik zou het als Bokt Nieuwsredactie dus wel weten.