sorry ponylove22 maar ga andere mensen lastigvallen en niet mensen vals beschuldigen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiquira_Jill schreef:ik vbeschudlig ze ook niet maar als de trailer klep goed vast zit dan gaat ie echt niet na 1 of 4 trappen gelijk openen hoe weet jij dat dan?
sorry ponylove22 maar ga andere mensen lastigvallen en niet mensen vals beschuldigen
bliksemflits schreef:zelfs dan nog.Sorry maar dsn is de trailer niet goed onderhouden.Een trailer wat goed onderhouden is raakt echt niet zomaar een scharnier van de trailerNiet alle botbreuken zijn te genezen bij een paard, helaas...
Een trailer trap je inderdaad niet zomaar open als je hem goed dicht gedaan hebt, maar met (een paar) flinke trap(pen) van een paard trapt 'ie wel zo de hele scharnieren/sluiting eruit... Ben bang dat dat gebeurt is, wat een vreselijk ongeluk
Ponylove22 schreef:bliksemflits schreef:zelfs dan nog.Sorry maar dsn is de trailer niet goed onderhouden.Een trailer wat goed onderhouden is raakt echt niet zomaar een scharnier van de trailerNiet alle botbreuken zijn te genezen bij een paard, helaas...
Een trailer trap je inderdaad niet zomaar open als je hem goed dicht gedaan hebt, maar met (een paar) flinke trap(pen) van een paard trapt 'ie wel zo de hele scharnieren/sluiting eruit... Ben bang dat dat gebeurt is, wat een vreselijk ongeluk
Ponylove22 schreef:Fennee schreef:Nou ponylove wat ben ik blij dat jij helemaal perfect bent en er bij jou nooit een ongeluk kan gebeuren. De naam zegt het al: ongeluk.
Het is geen ongeluk maar een fout.Een goede trailer raakt niet zomaar stuk.Een paard krijgt de klep nooit stuk als ie goed gesloten is.
Ponylove22 schreef:Fennee schreef:Nou ponylove wat ben ik blij dat jij helemaal perfect bent en er bij jou nooit een ongeluk kan gebeuren. De naam zegt het al: ongeluk.
Het is geen ongeluk maar een fout.Een goede trailer raakt niet zomaar stuk.Een paard krijgt de klep nooit stuk als ie goed gesloten is.
[/quote] helemaal niet een paard wat op trailer in paniek raakt al met laden ga je niet door duwen en er op zetten AmyJamess schreef:Lijkt me gewoon beter om ponylove geen aandacht te geven en op haar berichten in te gaan.
Helaas elke keer het zelfde verhaal met haar.
Wat ik begreep is dat ze een beperking heeft. Zij beleeft alles waarschijnlijk amders dan ons. Ik zal het dus niet te serieus nemen.
Ponylove22 schreef:wij menen altijd de n wegen en waarom arme eigenaren een dichte klep ksn een paard echt niet zomaar open krijgen hoor

Ponylove22 schreef:Fennee schreef:Als een paard net zo hard aan het schoppen is als dat jij aan het relschoppen bent dan krijgt een paard zelfs een muur van 10ton om denk ik.
Vreselijk hoe erg je aan betweteren en veroordelen bent.
Kun je op houden met me vals beschuldigen ik word er zo langzamerand maar ik ga al uit dit topci vol mensne die niets weten
[/quote]
je zegt nunweer dingen wat niet klopt.Ald je ns gaat allemaal is de trailer slecht onderhouden en een gebroken been kun je weer laten herstellen kost best veel maar als je van je paard houd doe je dit