MyWishMax schreef:Vroeger was het resultaten overzicht van een paard wel gratis. Je kon de hele geschiedenis opvragen, met de datum waarop gestart was, de locatie en de precieze punten. Wij hebben daar wel eens gebruik van gemaakt, naast het opvragen van de klassering van een paard.
Ik ben het dus wel eens met Oji dat dat transparanter zou moeten als ze er onderscheid in maken. Dan moet je bij de paardenzoeker ook een splitsing maken tussen online en normaal.
Maar dat heeft weinig met het KWPN te maken. Daarvan snap ik wel dat die normale wedstrijden willen, omdat dat toch echt anders is. Niet alleen voor het sportpredicaat, maar ook voor de predicaten die afhankelijk zijn van nakomelingen. Zodat een nakomeling die niet op ander terrein gestart kan worden vanwege karakter bijvoorbeeld niet meetelt.
Helemaal mee eens!
MyWishMax schreef:Ik ben ook benieuwd hoe de KNHS zelf kijkt naar bijvoorbeeld het starten van hengsten. Je moet L2? met winst zijn geweest om een hengst te mogen starten. Als je dat alleen online gehaald hebt en daarna met een hengst de normale wedstrijden in mag zou ik me toch even achter de oren krabben als mede ruiter.
Hier had ik nog niet eens over nagedacht...ik hoop de KNHS wel inderdaad.