Andrew Kocher verdacht van gebruik elektrische sporen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:29

Ziek. Echt ziek.
Triest dat de paardensport bij zulke mensen toch echt alleen maar om geld draait en niet om de dieren.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:30

Ik had die foto's inderdaad gemist.

Lijkt er inderdaad wel erg op dat dit geen zuivere koffie is.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:32

Als het waar is gewoon de bak in net als deze dame die ook elektro shocken gebruikte.

https://www.youtube.com/watch?v=edHjeGzc2Ao

Niet voor tere zieltjes want het is niet grappig om naar te kijken. Maar ze zit inmiddels in de gevangnis heb ik begrepen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:32

Ninx schreef:
Als iemand hem voor me vasthoudt wil ik die sporen wel op zijn piemeltje uitproberen..... wat een druif van een kerel

:j

ohw sorry.maar ik zag het al helemaal voor me _O-

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:35

Bowo schreef:
Femke_Tweety schreef:
Ik mis de foto's blijkbaar, ik zie het niet echt? Ik zie alleen een gesloten hand met handschoen eromheen? Of zit ik naar de verkeerde foto's te kijken?

Tussen de teugel en de hand zit een drukknop

Ik heb het beeld een paar x ingezoomd maar ik zie het ook niet.. mss slechte ogen ofzo _O- _O-

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:37

Cowgirl schreef:
Als het waar is gewoon de bak in net als deze dame die ook elektro shocken gebruikte.

Niet voor tere zieltjes want het is niet grappig om naar te kijken. Maar ze zit inmiddels in de gevangnis heb ik begrepen.

Ik had daar toch even met een zweep heengegaan en haar ervan langs gegeven geloof ik...
mooi dat ze vast zit!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:37

Als je verder naar onderen scrollt staan er foto’s met cirkels omheen.

zazaza

Re: Andrew Kocher verdacht van gebruik elektrische sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:09

Wat heb je toch rare mensen hé.....

Misschien naïef maar zou het ook anders kunnen werken? Ik kan me voorstellen dat een echte schok geven gewoon dierenmishandeling is maar misschien trilt zo’n ding wel als een elektrische tandenborstel waardoor je juist subtieler in je hulpen kunt zijn (een tril in plaats van een por zeg maar)....... of zit ik teveel in eenhoornland met lieve elfjes en kabouters?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:16

Cowgirl schreef:

Ik vraag me bij dit filmpje vooral af wat ze precies probeert te bereiken? Wat is dit voor event?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:17

zazaza schreef:
Wat heb je toch rare mensen hé.....

Misschien naïef maar zou het ook anders kunnen werken? Ik kan me voorstellen dat een echte schok geven gewoon dierenmishandeling is maar misschien trilt zo’n ding wel als een elektrische tandenborstel waardoor je juist subtieler in je hulpen kunt zijn (een tril in plaats van een por zeg maar)....... of zit ik teveel in eenhoornland met lieve elfjes en kabouters?

Als je even googled en ziet waar hij nog meer van beschuldigd is geweest (incl filmpjes van die ritten), dan zit je bij deze ruiter inderdaad in eenhoornland als je hier het goede van zou willen inzien.

Hoogstens kan je zeggen dat de foto's mogelijk gefotoshopt zijn.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:31

Die vrouw van het filmpje gebruikte iets onder het pad, je ziet ook dat ze daar steeds op iets drukt.
Dit was vorig jaar een beste rel.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:32

Wat een enorm triest en laag persoon, echt een levenslang verbod, als je op de wijze met dieren om denkt te kunnen gaan, ben je heel verkeerd bezig. Filmpje van 2 jaar terug, ik kan achter lopen op de feiten, maar best een vreemde singel(?):

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:36

Die singel is niet vreemd, onder de singel van dit paard zit een band, die is elastisch, die voorkomt kapot prikken van paarden of het niet zichtbaar laten zien van wondjes...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:37

Ailill schreef:
Wat een enorm triest en laag persoon, echt een levenslang verbod, als je op de wijze met dieren om denkt te kunnen gaan, ben je heel verkeerd bezig. Filmpje van 2 jaar terug, ik kan achter lopen op de feiten, maar best een vreemde singel(?):

[ Video ]

Dat is voor paarden met een gevoelige huid. Dat je ze niet open haalt met je sporen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:39

Helder, wist ik niet :)

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:46

Die vent is echt te triest voor woorden, Hoe kan je jezelf recht in spiegel aankijken als dit je werk is en je op deze manier met paarden om gaat.

Zn facebook pagina word trouwens enorm gemodereerd, Alle negatieve berichten worden alla minute verwijderd, Had een pittige maar nette post achter gelaten en die is verwijderd en ik ben geblokkeerd. Wat een walgelijke vent :r

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:58

Dit was toch dezelfde persoon die vorig jaar met een paard aan start ging die al 3 dagen lang had gesprongen? Beestje was helemaal uitgeput en werd toch nog even flink doorgeduwd

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:58

candalisa schreef:
Dit was toch dezelfde persoon die vorig jaar met een paard aan start ging die al 3 dagen lang had gesprongen? Beestje was helemaal uitgeput en werd toch nog even flink doorgeduwd

Klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 20:59

Ja, staat ook in de OP vermeld..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:00

LaPluche schreef:
Die vrouw van het filmpje gebruikte iets onder het pad, je ziet ook dat ze daar steeds op iets drukt.

Maar, waarom? Wat was het doel?

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:06

__Sannne schreef:
LaPluche schreef:

Mij lijkt het doel het paard naar voren te krijgen, in plaats van achteruit, letterlijk hekken omver-lopend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:14

angrywolf schreef:
Die vent is echt te triest voor woorden, Hoe kan je jezelf recht in spiegel aankijken als dit je werk is en je op deze manier met paarden om gaat.

Dat laatste vraag ik me bij wel meer mensen af. :=

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:15

Zonder verder een oordeel te hebben over het feit of het wel of niet photoshop is, vraag ik mij af wat het nut hiervan is? In mijn ogen is de kans groter dat het paard vlakker gaat springen doordat ‘ie mogelijk over z’n tempo gaat en het qua kracht niet kan bewerken, plus daarbij nog het risico dat het paard naar het been gaat slaan en er dus juist balken gaan vallen. Ik zie nog niet helemaal hoe dit de scope zou kunnen verbeteren?

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:18

__Sannne schreef:
LaPluche schreef:

Volgens mij was dit in de losrijdring voor een barrel race (correct me if I’m wrong). Dus wellicht om het paard zo pissig te maken dat ze harder gaan? Geen idee. Zal het ook - gelukkig - nooit begrijpen denk ik.
Laatst bijgewerkt door Maaik op 26-06-20 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 21:24

Ja of hij wordt extra alert, kan natuurlijk 2 kanten op. Alleen iemand die zegt het welzijn hoog te hebben staan en wel vorig jaar zn paard over de fles jaagt in een parcours, heeft het welzijn niet hoog staan. Dit verbaast mij niet zozeer, en het bestaan van iets dergelijks ook niet.