Britt Dekker zorgt voor pony van overleden fan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Britt Dekker zorgt voor pony van overleden fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:17

Ik ben fan van Britt. Zij heeft de act van dom blondje tot kunst verheven.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:49

Britt is allesbehalve dom anders had ze het nooit zover geschopt. Tragisch dat 11 jarige Pien is overleden en fijn dat de pony in goede handen is. Lief van Britt.

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:49

Echt een super mooie actie van Britt! Ze heeft haar hart op de goede plek. :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:56

Sjors schreef:
Puur uit interesse: waarom zijn sommige mensen geen fan van Britt? Vanwege haar soms wat drukke-hysterische gedrag? :D

Ik vind het een super actie van Britt!

T is mij inderdaad wat te druk/hysterisch/commercieel allemaal. Zal een prima meid zijn maar ik heb er verder niks mee.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 00:45

Sjors schreef:
Puur uit interesse: waarom zijn sommige mensen geen fan van Britt? Vanwege haar soms wat drukke-hysterische gedrag? :D

Vooral vanwege haar stem bij mij :o

Ze doet wel zeker mooie dingen! Fijn ook dat ze dit beestje overneemt! ontzettend lief van dr

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:35

Super dat ze dit doet

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:27

Wat ontzettend lief van haar! Pony kan niet beter terecht komen!

Het is wel weer niet te geloven dat er toch weer bokkers zijn die zelfs dit bericht, waar toch echt niks negatiefs over te zeggen is, aangrijpen als een kans om zich uit te laten over Britt als persoon. Dit zegt zo veel meer over jullie dan over haar.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:29

Lara_Silver schreef:
Wat ontzettend lief van haar! Pony kan niet beter terecht komen!

Het is wel weer niet te geloven dat er toch weer bokkers zijn die zelfs dit bericht, waar toch echt niks negatiefs over te zeggen is, aangrijpen als een kans om zich uit te laten over Britt als persoon. Dit zegt zo veel meer over jullie dan over haar.

????
Dat deed toch niemand, behalve toen de vraag kwam waarom sommige haar niet leuk vinden.
Dus puur als antwoord. Niemand zei dat over deze actie.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:30

Beter lezen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:30

Er wordt toch naar gevraagd door iemand? Verder wordt er gewoon ook door ‘die personen’ aangegeven dat t een erg toffe actie is. Dus zet die azijn maar weer in de kast ;)

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:33

Ik had juist nog speciaal terug gelezen voordat ik dat plaatste. Sommige zeggen ik ben geen fan van haar maar vind de actie tof.
Als je nog niet eens meer mag zeggen dat je geen fan bent. Dat schaar ik niet onder de kans om uit te laten over. Echt overdreven van je.
Dat zegt dus iets over jou als persoon :D

Maar verder laat het daarbij, maar vond je reactie juist vervelender dan wat ik had gelezen, vandaar mijn bericht.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:34

Mars schreef:
Er wordt toch naar gevraagd door iemand? Verder wordt er gewoon ook door ‘die personen’ aangegeven dat t een erg toffe actie is. Dus zet die azijn maar weer in de kast ;)

Ik ventileer mijn observatie dat er geen topic over Britt kan zijn zonder reacties over haar als persoon. Daar heb ik nog steeds het recht toe dankjewel.

Manuelhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:39

Mooi.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:56

Mars schreef:
Sjors schreef:

T is mij inderdaad wat te druk/hysterisch/commercieel allemaal. Zal een prima meid zijn maar ik heb er verder niks mee.

Precies. Ik vind het niet leuk wat ze laat zien. Dat neemt niet weg dat ze goede dingen doet. Dat moet je los van elkaar zien.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:16

Lara_Silver schreef:
Mars schreef:

Ik ventileer mijn observatie dat er geen topic over Britt kan zijn zonder reacties over haar als persoon. Daar heb ik nog steeds het recht toe dankjewel.

Er werd specifiek naar gevraagd door een bokker dus kwam er meer uitleg, dankjewel :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:18

Tof van Britt!

Ik kan het niet helpen dat ik altijd dit liedje weer in mijn hoofd krijg als ik Britt Dekker lees :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:30

Oké Britt hier en Britt daar..
Even tijd voor een zijstap voor een meisje die fan was en misschien stiekem ook wel een klein beetje Penny Fame wou.

Pien!! Voor haar 11 jaren op aarde! Haar liefde voor de paarden, die wij met haar delen. Pien; zet hem op daar boven! Je knappe pony gaat het goed krijgen.

Aan de ouders van Pien... heb ik weinig woorden. Sterkte.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:37

Ik snap alleen het idee achter deze actie niet. Ik heb heb hier niet echt goed gelezen ofzo hoor.

Maar als ze betaald krijgt om er voor te zorgen, dan is hier in mijn ogen niets liefs aan. Gewoon geld verdienen.

Mocht het verhaal anders zijn, hoe zit het dan. Wilde dit meisje dit erg graag? Heeft ze hier ook iets van mee gekregen voor haar dood? Of is dit vooral iets wat haar ouders erg leuk/fijn vinden?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:41

Mars schreef:
Lara_Silver schreef:

Er werd specifiek naar gevraagd door een bokker dus kwam er meer uitleg, dankjewel :')

Ja tuurlijk, alle reacties daarvoor laten we buiten beschouwing. I rest my case. ;)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:46

Voor die vraag kwam was er welgeteld 1 bokker die aangaf geen fan te zijn van Brit....dus hoezo; alle commentaren voor die vraag? Het was er maar 1, die overigens daarnaast aangaf dit wel een topactie te vinden van Brit.

Dus kunnen we nu ophouden met deze discussie die helemaal niets te maken heeft met een 11 jarig meisje en dr pony die nu bij Brit staat, omdat helaas dat 11 jarige meisje overleden is.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 30-04-20 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:47

Lara_Silver schreef:
Ja tuurlijk, alle reacties daarvoor laten we buiten beschouwing. I rest my case. ;)

Laat idd maar rusten, is een beetje ongepast wat je doet ;)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:05

Dat is wel heel leuk van Britt! Maar 11 jaar, jemig, dan heb je nog geen leven gehad en je moet al gaan. :n

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:13

Grote nadeel van Britt is dat ze altijd alle aandacht naar zich zelf toe trek en dit vervolgens gebruikt voor haar eigen populariteit. In dit geval vind ik zelfs erg onrespect vol.

Ik had netter gevonden als wat meer aandacht uit ging naar Pien. Echt zo sneu dat iemand op zo jonge leeftijd overlijdt.

Maarja Britt is natuurlijk wel erg goed in zelf promoting en genoeg mensen die hier voor vallen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:57

Hier is het filmpje van Britt over Lizzie

Ik vind niet dat ze de aandacht naar haar zelf trekt. En dat ze betaald wordt om de pony te verzorgen.... Waar wordt het allemaal vandaan gehaald... :? :? :?

Britt rijdt zelf ook helemaal niet op Lizzie volgens mij. Dat doet haar vriendin Lis. En ze zijn op zoek naar een jonger ruitertje, zodat die ook veel plezier van de pony kan hebben en dat de pony goed verzorgd wordt.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:39

Skessa_ schreef:
Hier is het filmpje van Britt over Lizzie

[ Video ]

Ik vind niet dat ze de aandacht naar haar zelf trekt. En dat ze betaald wordt om de pony te verzorgen.... Waar wordt het allemaal vandaan gehaald... :? :? :?

Britt rijdt zelf ook helemaal niet op Lizzie volgens mij. Dat doet haar vriendin Lis. En ze zijn op zoek naar een jonger ruitertje, zodat die ook veel plezier van de pony kan hebben en dat de pony goed verzorgd wordt.

Vanuit mij was het meer een vraag. Ik snap hem namelijk nog niet helemaal.

Ik heb ook wel eens paarden overgenomen van mensen die overleden zijn, maar normaal gesproken valt dat niet onder een goede daad. Dus was benieuwd hoe dit nu zit. Aangezien ik dat er niet uit kan halen.