Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Wat ontzettend lief van haar! Pony kan niet beter terecht komen!
Het is wel weer niet te geloven dat er toch weer bokkers zijn die zelfs dit bericht, waar toch echt niks negatiefs over te zeggen is, aangrijpen als een kans om zich uit te laten over Britt als persoon. Dit zegt zo veel meer over jullie dan over haar.
Mars schreef:Er wordt toch naar gevraagd door iemand? Verder wordt er gewoon ook door ‘die personen’ aangegeven dat t een erg toffe actie is. Dus zet die azijn maar weer in de kast
Mars schreef:Sjors schreef:Puur uit interesse: waarom zijn sommige mensen geen fan van Britt? Vanwege haar soms wat drukke-hysterische gedrag?
Ik vind het een super actie van Britt!
T is mij inderdaad wat te druk/hysterisch/commercieel allemaal. Zal een prima meid zijn maar ik heb er verder niks mee.
Lara_Silver schreef:Mars schreef:Er wordt toch naar gevraagd door iemand? Verder wordt er gewoon ook door ‘die personen’ aangegeven dat t een erg toffe actie is. Dus zet die azijn maar weer in de kast
Ik ventileer mijn observatie dat er geen topic over Britt kan zijn zonder reacties over haar als persoon. Daar heb ik nog steeds het recht toe dankjewel.
Mars schreef:Lara_Silver schreef:Ik ventileer mijn observatie dat er geen topic over Britt kan zijn zonder reacties over haar als persoon. Daar heb ik nog steeds het recht toe dankjewel.
Er werd specifiek naar gevraagd door een bokker dus kwam er meer uitleg, dankjewel
Skessa_ schreef:Hier is het filmpje van Britt over Lizzie
[ Video ]
Ik vind niet dat ze de aandacht naar haar zelf trekt. En dat ze betaald wordt om de pony te verzorgen.... Waar wordt het allemaal vandaan gehaald...![]()
![]()
Britt rijdt zelf ook helemaal niet op Lizzie volgens mij. Dat doet haar vriendin Lis. En ze zijn op zoek naar een jonger ruitertje, zodat die ook veel plezier van de pony kan hebben en dat de pony goed verzorgd wordt.