Ketaki schreef:Zal het paard dit ook zo leuk vinden?
Vind jouw paard alles leuk wat je van hem vraagt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

AaronYve schreef:Wirobelgje schreef:Schandalig, wat een verspilling
Dat vind ik ook. Zijn mensen die in de winkel geen toiletpapier meer kunnen krijgen door hamsteraars en dan zie je dit soort challenge's... beetje vreemd maargoed zelf weten wat ze ermee doen. Ik doe er niet aan mee.
Shae schreef:AaronYve schreef:
Dat vind ik ook. Zijn mensen die in de winkel geen toiletpapier meer kunnen krijgen door hamsteraars en dan zie je dit soort challenge's... beetje vreemd maargoed zelf weten wat ze ermee doen. Ik doe er niet aan mee.
Ik hoop toch niet dat jullie je bandages als pleepapier gebruiken.
Shae schreef:AaronYve schreef:
Ik hoop toch niet dat jullie je bandages als pleepapier gebruiken.
. AaronYve schreef:Iets met wederzijds respect... doeslief
AaronYve schreef:Helemaal prima maar wel jammer van je ontwikkeling
Shae schreef:AaronYve schreef:Iets met wederzijds respect... doesliefAaronYve schreef:Helemaal prima maar wel jammer van je ontwikkeling
Leg die 2 berichten eens naast elkaar.![]()
Ik weet niet met welk been je uit je bed bent gestapt, maar misschien even terug gaan en nu met een ander been d'r uit komen, want het identificeren van grapjes gaat nog niet helemaal lekker.
AaronYve schreef:ik vind niet dat je zo hoeft te praten tegen mij. Lijkt op kleineren. Hou ik niet zo van
Maar zal je "grapjes" niet in de weg staan hoor, maakt ze maar tegen een ander
Gini schreef:_San87_ schreef:Het zijn witte bandages en ze heeft een paar toiletrollen vast. Leuk gedaan, toch.
Nou echt? Ik zat al naar die foto te kijken denkend waar je zo stevig toiletpapier kan vinden. Maar het duurde toch tot deze reactie voordat ik het doorhad.