Hiraeth schreef:Tja, verzekeringen keren niet uit als je als evenement zegt dat je er mee kapt. Je voorbereidingen 'moeten' door blijven gaan.
Dit dus. Als je de organisatie van zo'n evenement bent denk ik dat je nu niet anders kan dan doorgaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet in hun achterhoofd ook vraagtekens hebben of het gaat mogen. Maar als zij nu beslissen dat ze het niet doorlaten gaan dan denk ik dat ze op geen enkele regeling of eventuele verzekering kunnen terug vallen.
Ik ben al jaren vaste standhouder daar en had me dus voor corona al aangemeld. Kan me ook niet echt voorstellen dat het doorgaat en gezien dat ik in september ook moet verhuizen zou het me helemaal niet verkeerd uitkomen als het niet mag. Maar als ik nu zeg dat ik niet kom omdat ik denk dat het toch niet doorgaat dan betaal ik gewoon de annuleringskosten en logisch. Want op dit moment is er geen verbod op het doorgaan van horse event.
Het ligt allemaal niet zo gemakkelijk om te zeggen dat je het niet door laat gaan als sommige mensen hier lijken te denken.