Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prima2Donna schreef:Wauw!!Ik ben wel benieuwd, hoe stuur je zoiets??

Pas daarna gaat de wagen de bocht om. 
Jolliej schreef:Jemig, wat een power, echt prachtig!! Doe het hem niet na haha. Maar joh, ook gewoon langs die veeroosters heen, ik durf het niet. Er zou maar eentje schrikken en er vandoor schieten, dan heb je niks meer met 10 van die monsters!!
Ben wel echt verliefd op friezen, schitterende dieren!

janouk schreef:Jolliej schreef:Jemig, wat een power, echt prachtig!! Doe het hem niet na haha. Maar joh, ook gewoon langs die veeroosters heen, ik durf het niet. Er zou maar eentje schrikken en er vandoor schieten, dan heb je niks meer met 10 van die monsters!!
Ben wel echt verliefd op friezen, schitterende dieren!
Dit zijn echte paarden mensen met goed getrainde menpaarden. Ik hoop altijd maar dat mensen niet denken....o makkie, laten we onze paarden voor de koets knopen, ongeoefend en zonder verstand.
Dan zie je een topmenner rondrijden
Citaat:Met Prinsjesdag blijf ik het ook altijd spannend vinden als de koetsier het achtspan paarden onder het smalle poortje het Binnenhof op moet rijden met de Gouden Koets. En zeker na het wegrijden weer terug, als de paarden lang stilstaand gewacht hebben en dan richting huis mogen. Haha extra impuls. En die stenen oude muren geven niet mee.