Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar dit is toch wel heeeel vet! Dit zijn nu eens leuke challenges i.p.v. zonder zadel te rijden Prrrr schreef:Als ik deze tegen zou komen onderweg reed ik met mijn nek verdraaid zo de sloot in
Gaaf dit! En ik heb nog zelden dat ik graag zelf een paard zou hebben, maar hier word ik toch wel weer hebberig van

SusanH schreef:Best wel bijzonder dat een ervaren eventer die met 1 paard zonder zadel springt afgefakkeld wordt, terwijl men dit prachtig vind. Ik zou zeggen dat het risico hierbij vele malen groter is. Als ze gaan houd je er niks aan. Al ziet het er wel heel mooi uit.
Hilary schreef:SusanH, ik denk dat het verschil is dat een gemiddelde amateur niet even 10-12 paarden beschikbaar heeft om voor een kar te knopen, terwijl ze wel 1 paard beschikbaar hebben om zonder zadel rare fratsen mee uit te halen. De kans dat er iets mis gaat, is dus groter bij het stunten zonder zadel, omdat zoiets makkelijker voor handen is.
SusanH schreef:Of ze hengst zijn of niet maakt mij niet uit, en ik geloof ook gelijk dat dhr Okkema een echte paardenman is. Maar ik ben gewoon verbaasd dat 1 ruiter die een stunt uithaalt (overigens ook ervaren paardenman met ervaren paard) wordt gezien als iets wat niet kan in deze tijd. Want volle IC' s en stel dat het fout gaat. Terwijl ik hier alleen oooh en aaah lees.